Customer Support

S.C. Netbridge Services S.R.L.

12-06-2010 | EXPIRA LA 18-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Suntem in cautarea unei persoane care vrea sa se dezvolte intr-un mediu alert. Pentru a avea succes trebuie sa ai abilitati de comunicare verbala si scrisa foarte bune, sa fii pasionat de marketing online si sa urmaresti sa maximizezi rezultatele proiectelor.

Responsabilitati:

- Oferirea de suport online si offline pentru utilizatorii site-urilor gestionate;
- Monitorizarea forumurilor si a aplicatiilor de comunicare;
- Solutionarea problemelor utilizatorilor si operarea in sistem a modificarilor necesare;
- Imbunatatirea contentului si a structurii sectiunilor din site-urile: www.okazii.ro, myjob.ro, chestionare.ro etc.
- Participarea la organizarea de evenimente offline pentru utilizatorii site-ului.
- Implementeaza solutii in timp scurt si la calitate buna.
- Traducere nwl, texte pentru bannere etc.


CERINTE

- Cunostinte PC: Microsoft Office.
- Aptitudini de comunicare excelente.
- Atitudine orientata catre client.
- Capacitate de a invata rapid.
- Claritate in exprimare.
- Spirit de echipa si mult entuziasm.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- Oportunitati reale de dezvoltare personala si profesionala alaturi de o echipa tanara;
- Cursuri periodice din domenii: marketing/ marketing online/ publicitate/ comunicare in cadrul Academiei NCH;
- Consultatii gratuite la Clinica Diagnosis;
- Salariul este negociabil, in functie de abilitati si performante.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie din Romania cu activitate exclusiva pe Internet, care dezvolta servicii de calitate, avand in portofoliu o gama larga de aplicatii web, ce ocupa pozitii de top in Internet . Misiunea noastra este sa implementam cele mai profesioniste servicii online in Romania, oferindu-le utilizatorilor si clientilor interni/externi toate conditiile pentru a beneficia la maxim de avantajele Internetului.