Job expirat
Conduce şi organizează activitatea departamentului de HR;
Angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului firmei;
Coordonarea activităţii de remunerare a personalului firmei;
Elaborarea şi implementarea programelor de evaluare a personalului;
Elaborarea şi implementarea sistemelor de motivare a personalului;
Gestionarea relaţiilor de muncă;
Stabilirea şi urmărirea respectării regulilor generale de comportament.
Sarcini şi îndatoriri:
Asigură angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului necesar firmei;
Identifică/centralizează necesarul de personal din firmă şi urmăreşte încadrarea în limitele aprobate;
Asigură necesarul de personal prin recrutare internă şi externă;
Negociază contractele de angajare şi urmăreşte respectarea clauzelor acestora;
Urmăreşte orientarea şi integrarea în organizaţie a noilor angajaţi;
Identifică nevoile de instruire ale personalului, în colaborare cu managementul;
Elaborează programe de instruire şi le implementează în colaborare cu managementul;
Monitorizează piaţa forţei de muncă şi a furnizorilor de servicii din domeniu;
Asigură respectarea cadrului legal concomitent cu susţinerea intereselor firmei;
Coordonează activitatea de remunerare a personalului firmei;
Coordonează activitatea de re-evaluare salarială semestrială, pe baza propunerilor managementului şi în corelaţie cu indicatorii macro-economici;
Elaborează şi implementează programe de evaluare a personalului;
Elaborează şi implementează sisteme de motivare a personalului;
Asigură buna gestionare a relaţiilor de muncă.
studii superioare in domeniu;
cursuri de pregătire: Management, Resurse Umane, Psihologie, Legislaţie
experienţă necesara în specialitate de min. 4 ani, pe o pozitie similara de minim 2 ani.
Cunoştinţe necesare:
Psihologie organizaţională
Cunoştinţe juridice/legislaţia muncii
Limba engleză (citit, scris, vorbit)
Cunoştinţe de management
Cunoştinţe privind tehnici de negociere
Operare PC (MS Office)
Cunoaşterea pieţei locale a forţei de muncă
Cunoaşterea generală a mediului de afaceri românesc.
- asteptam cv-urile dvs la: cv@qlt.ro; www.qlt.ro
Raporturile de afaceri promovate de noi implica acceptarea premisei ca singura modalitate de obtinere a succesului este aceea in care toate partile implicate castiga, iar acest succes nu se poate obtine dintr-o simpla joaca.
Valorile noastre sunt: Profesionalism, Inovatie, Calitate.
Consultantii si colaboratorii nostri au diferite specializari, precum: psihologie-sociologie, drept, managementul organizatiei, marketing si relatii internationale. Acestia sunt pregatiti sa initieze, sa deruleze si sa finalizeze orice tip de proiect: recrutare clasica, head-hunting, executive search in toate domeniile de activitate: FMCG, farmaceutic, constructii, domeniul tehnic, IT, turism/hoteluri, auto, media, publicitate, transport, servicii, productie, agricol, imobiliar, bancar etc.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul unui candidat si de a identifica capacitatea acestuia de a se integra in echipe si de a aduce plus valoare echipelor respective.