Manager de proiect - Divizia Integrare Sisteme (MP-IS)

ROMTELECOM

12-06-2010 | EXPIRA LA 18-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Lucrează îndeaproape cu clienţii deja existenţi sau potenţiali pentru a identifica cerinţele existente şi de a stabili modul în care produsele şi serviciile Romtelecom pot adresa nevoile de business ale clientului.
• Lucreză îndeaproape cu echipa de vânzări pentru a executa strategia de vânzări şi pentru a se asigura că obiectivele de vânzări sunt atinse sau depaşite.
• Folosind o abordare consultativă, identifică şi traduce cerinţele tehnice ale clientului într-o soluţie care este fezabilă din punct de vedere tehnic şi comercial viabilă.
• Monitorizează şi coordonează activităţile planificate pentru a definitiva oportunitatea.
• Analizează riscurile introduse de soluţia tehnică şi le raportează nivelului ierarhic superior.
• Urmăreşte, analizează şi estimează indicatorii financiari ai fiecărei oportunităţi (NPV - Net Present Value, IRR - Internal Rate of Return, ROI – Return on Investement).


CERINTE

• Absolvent studii superioare în domeniul tehnic.
• Este obligatoriu certificare la nivel de expert tehnic ( CCIE / CCNP/ CCDP/ Microsoft Certified Profesional).
• De preferat, cursuri de pregătire în managementul proiectelor.
• Cel puţin 3 ani de experienţă într-o poziţie similară ( Business Development Manager/ Manager Dezvoltare Afacere) în medii de lucru organizate cu structuri de coordonare, consultanţă tehnică şi control.
• Obligatoriu cunoştiinţe avansate de tehnologii CISCO.
• Capacitatea de a articula modul în care tehnologia poate adresa nevoile de business ale clientului şi impactul pe care tehnologia îl are la un nivel executiv.
• Cunoştinţe şi experienţă într-una sau mai multe din urmatoarele tehnologii: comunicaţii unificate, video conferinţă, securitate, reţele convergente.
• Cunoştinţe şi experienţă într-una dintre următoarele verticale de business: financiar, comercial, sectorul public.
• Foarte bună înţelegere a structurii organizaţiilor medii şi mari şi a ciclului lor de cumpărare.
• Abilitatea de a identifica şi de a construi relaţii de lungă durată cu persoane cheie din diferite organizaţii.
• Abilitatea de a găsi soluţii inovative şi de a negocia pentru a ajunge în situaţii win-win.
• Abilităţi de negociere; gândire stategică; impact şi influenţă; orientare către client.
• Abilitatea de a efectua prezentări în faţa unui grup extins de participanţi.
• Nivel avansat de limba engleză.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...