ARTICOLE

7 idei de amenajare a spatiilor de lucru corporate

7 idei de amenajare a spatiilor de lucru corporate

La vremuri noi, birouri noi!

În ultimii ani, locul de muncă s-a schimbat din punct de vedere al spațiului de lucru.

De la o amenajare plictisitoare și austeră, s-a transformat într-un loc în care se regăsesc o varietate de idei și modele de design interior.

În încercarea de a crește nivelul de colaborare și interacțiunea socială, birourile individuale ale managerilor și pereții cubici de ieri au făcut loc spațiilor de lucru cu partiții reduse.

Iar evoluția designului de birouri din ultimul deceniu a cunoscut abordări diferite - de la birouri deschise, design biofilic cu o curajoasă întoarcere către natură, la zone dedicate relaxării personalului.

Toate cu scopul de a îmbunătăți viața profesională a angajaților care își petrec mai mult de jumătate din zi la serviciu.

Conform studiilor efectuate la locul de muncă, factorul cel mai important în determinarea capacității unui angajat de a se concentra este mediul său fizic.

De fapt, specialiștii în HR și design corporate spun că un birou bine conceput poate crește productivitatea cu aproximativ 20%.

Din fericire, există resurse la nivel de design interior pentru birouri, pentru a stimula nivelul de productivitate al oamenilor cu care lucrați.

Iar la complexul expozițional Expo Top Construct, veți găsi soluții și materiale create după cele mai noi tehnologii de producție, pentru modernizarea birourilor companiei dumneavoastră. 

Citiți în continuare câteva dintre acestea!

Iluminatul

Iluminatul este unul dintre cei mai importanți factori pentru focus, inspirație și creativitate.

Lumina necorespunzătoare poate provoca oboseală, tensiune de ochi, dureri de cap și iritabilitate generală.

De aceea, o investiție în surse de iluminat inteligente, de la becuri naturale, la dispozitive de terapie cu lumină, este esențială pentru starea de bine a angajaților.

Scaunul și masa

O masă și un birou corect reglate, potrivite cu statura și necesitățile de mobilitate ale fiecăruia, sunt piesele de rezistență ale fiecărui spațiu de lucru.

Așadar, luați în considerare o ergonomie a mobilierului care să permită:

  • - Vederea la 24-36 de centimetri de pe ecranul computerului.Partea de sus a monitorului trebuie să fie sub nivelul sau la nivelul ochilor.

  • - Picioarele trebuie să fie în poziÈ›ie de repaus, sprijinite pe podea.

  • - O uÈ™oară înclinare va reduce presiunea asupra coloanei vertebrale È™i va minimiza durerile lombare

Culoarea pereților

Culorile din jurul nostru au un efect asupra dispozițiilor noastre și a funcției creierului. Evocă atât un răspuns fizic, cât și unul emoțional. Deci, alegerea culorilor potrivite pentru spațiul dvs. de lucru este strâns legată de o concentrare optimă asupra proiectelor companiei. 

Designerii recomandă albastrul sub diferite nuanțe pentru a crește nivelul dopaminei, hormonul atenției din organism. Iar tonurile de bej și galben sunt perfecte pentru departamentele care au nevoie de creativitate și un schimb eficient de idei. 

Spații diferite

Amenajați spațiul și adaptați-l unor multiple zone de lucru.

Un birou stand-to-sit va încuraja schimbarea pozițiilor și mutarea pe parcursul întregii zile de lucru.

Multe companii oferă o varietate de medii din care se poate lucra, ca un bonus față de biroul clasic: sălile de conferințe, zone de lounge,terase.

Folosiți toate aceste spații pentru a evita rutina la locul de muncă, cel puțin din punctul de vedere al atmosferei.

Aduceți natura la birou

Suntem creaturi biologice. Deci suntem profund afectați de accesul nostru la (sau de lipsa lui ) la lumina naturală și la elementele care țin de natură. 

Este important pentru funcționarea noastră psihologică și fiziologică, ceea ce afectează în mod direct capacitatea noastră de a fi productivi.

Așadar, aduceți cel puțin o plantă la birou! Dar, îndrăzniți și să integrați natura în viața corporate, prin amenajarea de terase și mici zone de relaxare, inclusiv în spațiile destinate holurilor. Pe scurt, exploatați la maxim fiecare metru pătrat și deschideți-l către angajat. 

Spațiul digital

Pentru majoritatea dintre noi, laptopurile noastre au devenit fundalul vieții noastre digitale. Asigurați-vă că, computerul dvs. are software care vă ajută să creați mediul digital care generează cel mai bine productivitatea.

Utilizați aplicații focus pentru a reduce distragerea atenției personalului.

Calitatea aerului

Calitatea aerului poate afecta drastic capacitatea noastră de a ne concentra și de a gândi clar. Obțineți un aer de calitate, pentru o oxigenare corectă, prin instalarea filtrelor de aer. 

Acestea sunt doar câteva propuneri simple care vor aduce calitate mediului de lucru și, indirect, profit companiei dumneavoastră.

Iar pentru că orice amenajare presupune o investiție, vă garantăm că ea se va amortiza rapid și va fi una prietenoasă cu bugetul dumneavoastră.

Pentru că la complexul expoziÈ›ional din Valea Cascadelor nr. 23, sector 6, BucureÈ™ti, se reunesc cei mai importanÈ›i furnizori de produse pentru amenajări interioare, care vă oferă calitate la preÈ›uri corecte.Â