Aceste servicii pot fi oferite doar de alpinisti utilitari, acestia lucrand la inaltime fara probleme. O agentie de alpinism utilitar care isi respecta clientii, va oferi doar servicii de inalta calitate, utilizand materiale de calitate premium, profesionalism si servicii personalizate fiecarui client in parte. Acestia detin know-how-ul in aceste servicii de alpinism utilitar si accepta orice provocare, oferind clientilor servicii stress free. Toti membrii din echipa AlpinMax au instructaj SSM , aviz psihologic pentru alpinist utilitar, control medical periodic, conform legilor in vigoare si sunt atestati pentru lucrul la inaltime respectand normele IRATA.
Astfel, publicitatea outdoor te poate ajuta sa iti construiesti brandul si sa iti promovezi produsele si serviciile intr-un mod in care publicitatea digitala si cea interna nu o potface.
Pe masura ce piata devine din ce in ce mai saturata de ceea ce consumatorii considera reclama digitala „nedorita”, alegerea de a-ti promova brandul in aer liber poate fi benefica in mai multe moduri.
A sti cum sa promovezi o companie in aer liber poate parea coplesitor, dar folosirea unei agentii care sa se ocupe de aceasta poate simplifica procesul .
Aceasta nu numai ca iti va creste productivitatea si iti va economisi timp si bani, dar vei putea urmari progresul campaniei.
Astfel, daca esti gata sa iei in considerare publicitatea in outdoor pentru urmatorul tau serviciu sau produs, iata 5 beneficii ale publicitatii in aer liber pe care vei dori sa le cunosti:
Dupa cum am mentionat anterior, piata a devenit din ce in ce mai inundata de eforturile de publicitate digitala si in casa. Ca si in orice, atunci cand saturam piata cu un produs sau o idee, consumatorul devine insensibil la aceasta. Consumatorii se afla in prezent la un nivel maxim de insensibilitate la marketingul digital. Aceasta inseamna ca probabilitatea ca un consumator sa raspunda favorabil unui brand atunci cand este prezentat intr-o maniera digitala (fie prin plasarea de reclame pe retelele sociale, reclame de televiziune si radio, bare laterale ale motorului web etc.) este putin probabila.
Acolo unde marketingul digital si intern au esuat, publicitatea in aer liber s-a bucurat de crestere si de acceptare din partea publicului, si chiar de o popularitate crescuta.
Cercetarile au aratat o reactie favorabila a consumatorilor la reclamele outdoor decat la reclamele de pe ecrane.
De exemplu, atunci cand un consumator vede un panou publicitar din vehiculul sau, este mai probabil sa observe anuntul, sa il citeasca si sa raspunda favorabil la acesta.
Daca panoul publicitar este placut si din punct de vedere estetic, ar putea chiar sa considere benefica reclama vazuta pe panoul publicitar.
Am discutat deja despre cum publicitatea outdoor este privita in general intr-o lumina mai favorabila decat majoritatea formelor de marketing digital. Cu toate acestea, publicitatea in aer liber te poate ajuta, de asemenea, sa iti construiesti o familiaritate solida. Deoarece consumatorii nu pot pur si simplu „ignora” semnalizarea la care sunt expusi atunci cand nu se afla in case (nu uitati, digital, un consumator poate alege sa inchida o pagina web sau sa schimbe un canal), ei au foarte putin control asupra reclamelor la care sunt expusi in afara casei lor.
In plus, deoarece majoritatea consumatorilor vor vedea zilnic multe dintre aceleasi semnalizari exterioare (adica in naveta, ducand copiii la scoala etc.), familiaritatea lor si amintirea brandului dezvolta o baza solida. Acest lucru este valabil mai ales pentru reclamele in aer liber, care sunt placute din punct de vedere estetic si plasate in zone cu trafic intens ale publicului tinta.
O conceptie gresita comuna despre publicitatea in aer liber poate fi aceea ca nu este personalizabila pentru publicul tinta al unei marci sau ca nu este disponibila in formate suficiente pentru a ajunge la consumatorii vizati. Publicitatea in aer liber are capacitatea de a fi personalizata si directionata catre o anumita sectiune transversala a populatiei prin utilizarea unor instrumente precum locatia, mesajul si designul. Desi plasarea locatiei poate parea evidenta (de exemplu, publicul tinta este cadru medical) mesajul si designul specific pot viza in continuare anumite categorii de persoane.
De exemplu, reclamele plasate in apropierea parcurilor tematice pot fi mai bine primite daca sunt pline de culoare si promoveaza relaxarea si distractia, in timp ce panourile amplasate in apropierea cladirilor de birouri profesionale pot fi mai vizibile daca prezinta un design curat, mai structurat si un mesaj care atrage prin profesionalism.
Exista numeroase studii care demonstreaza faptul ca marea majoritate a consumatorilor raspund la reclamele outdoor mai rapid.
Pe baza atentiei medii a consumatorului fata de reclamele in aer liber, a frecventei cu care il vad si a conotatiei pozitive pe care o asociaza cu brandul, nu este de mirare ca foarte multi consumatori sunt incurajati sa raspunda la aceste tipuri de strategii de marketing. Un raspuns la un anunt poate include lucruri cum ar fi vizitarea magazinului sau a businessului promovat, pentru a vedea un produs sau a intreba despre o vanzare speciala, vizitarea unui site web afisat intr-o reclama outdoor, poate starni dorinta de a avea o conversatie despre reclama, recomandarea brandului la un alt consumator, poate stimula consumatorul sa urmareasca o emisiune de televiziune sugerata de reclama outdoor, etc.
In economia actuala, publicitatea in aer liber este mai accesibila ca niciodata. Adesea, mai putin costisitoare decat marketingul tiparit sau digital, publicitatea outdoor produce rezultate mai impactante cu un buget mai mic, ceea ce o face o optiune excelenta pentru companii sau practicieni care au mai putin de cheltuit pentru publicitate. In plus, spre deosebire de reclamele digitale sau tiparite, publicitatea exterioara este pe termen mai lung. Perioada de timp in care reclama ta in aer liber este disponibila consumatorilor este esentiala pentru a asigura familiarizarea marcii cu acestia. Imprimate sau digitale, reclamele in aer liber au o durata de viata mai lunga, asigurandu-te ca publicul tinta va vedea produsul si brandul si, spre deosebire de altele, isi va aminti de el.
Astfel, cand consumatorul vede un panou publicitar, acesta va lua ia in considerare produsul sau serviciul data viitoare cand are nevoie de el. Aceasta schimbare de atitudine fata de un produs este un rezultat direct al expunerii maxime a produsului in fata consumatorului.
Publicitatea outdoor este o modalitate excelenta de a-ti comercializa produsele si serviciile. Indiferent de dimensiunea afacerii tale, daca dezvoltarea brandului si obtinerea unei expuneri maxime a produsului sunt importante pentru tine, publicitatea outdoor ar trebui sa fie o componenta valoroasa.