Este foarte important pentru o companie să își construiască o imagine favorabilă, apoi să o menÈ›ină. ÃŽntr-adevăr, nu este un lucru pe care să îl faci în mod dificil, însă este ideal să ai grijă la micile detalii care pot face diferenÈ›a. Iar tocmai acest lucru îl face KYC, tehnologia care îți poate identifica în mod rapid clienÈ›ii È™i care te poate ajuta să menÈ›ii interacÈ›iunea cu aceÈ™tia în cele mai bune condiÈ›ii.Â
Pornind de la premisa că timpul înseamnă bani, iniÈ›iatorii acestei platforme au hotărât că este nevoie de o soluÈ›ie în vederea unei interacÈ›iuni mai eficiente a companiilor cu clienÈ›ii. Căror clienÈ›i le este adresată platforma? Poate fi vorba de firmele care își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor financiare, în domeniul medical sau în cel al telecomunicaÈ›iilor, în domeniul vânzărilor È™i achiziÈ›iilor de diverse feluri, dar È™i de pariuri sportive sau altele.Â
Platforma ajută la verificarea imediată a identității, iar din acest punct de vedere poate fi vorba atât de o mai bună experiență a clienÈ›ilor cu afacerea ta, cât È™i de un proces mai rapid. Utilizarea intuitivă face din aceasta o soluÈ›ie extrem de eficientă atunci când doreÈ™ti să îmbunătățeÈ™ti interacÈ›iunea pe care o ai cu angajaÈ›ii sau cu clienÈ›ii la locul de muncă.Â
Există anumite cerințe referitoare la această interacțiune dintre firmă și angajați sau clienți: aceasta trebuie să fie cât mai eficientă, pentru ca rezultatele obținute să fie cât mai bune – și nu numai la nivel de producție, ci și la alt nivel.
O astfel de platformă te poate ajuta să îți atragi mai bine clienții, dar și să respecți legile în vigoare. În același timp, vei beneficia de protecția datelor personale și vei reuși cu siguranță să reduci costurile operaționale.