Ca orice curriculum vitae, un CV in domenii precum marketing, publicitate sau PR trebuie sa prezinte informatiile intr-un mod clar si riguros si sa fie in acelasi timp concis. Puncteaza in CV-ul tau experienta relevanta sau o buna pregatire teoretica pentru jobul pe care il doresti.
Model de obiectiv de cariera pentru marketing/publicitate/PR
Atunci cand iti redactezi CV-ul, nu rata sectiunea de obiectiv de cariera, relevanta pentru promovarea ta, indiferent de experienta pe care o ai in marketing, publicitate sau PR. Inainte de a scrie ce tel ai in cariera ta, fa cateva cercetari cu privire la domeniu, la companie sau la alte modele de CV din marketing/publicitate/PR.
Un obiectiv de cariera in marketing/publicitate/PR va include:
Model obiectiv de cariera in marketing: Specialist in marketing, cu 5 ani experienta in pozitia de analist marketing, doresc un job in departamentul de marketing al unei case de discuri, pentru a-mi pune in valoare aptitudinile de vanzare si promovare si pasiunea pentru muzica.
Model obiectiv de cariera in publicitate: Doresc un job la nivel de management in publicitate, care sa imi permita etalarea competentelor din domeniu, a anilor de studio si a experientei de peste 7 ani intr-o agentie de publicitate.
Model obiectiv de cariera in PR: Doresc o pozitie de specialist PR, cu preponderenta axata pe organizarea de evenimente, sector unde am experienta prin stagiile de internship din facultate si unde imi pot pune in valoare pregatirea teoretica, abilitatile organizationale si creativitatea.