In cadrul unui interviu de angajare, atat candidatul, cat si compania, se promoveaza. Atunci cand mergi la un interviu de angajare si soliciti un job, trebuie sa stii sa iti creezi o imagine care sa iti mareasca sansele de obtinere a postului. Aceasta imagine trebuie sa se reflecte in fiecare aspect pe care il prezinti recrutorului, in CV, in scrisoarea de intentie, in e-mail-uri sau conversatii telefonice si mai ales in felul in care decurge discutia la interviul de angajare.
Cea mai importanta ocazie de a prezenta ceea ce poti oferi companiei care are jobul vacant este interviul de angajare. Iti sugeram sa te promovezi, indiferent daca vorbesti de calitatile tale, de punctele slabe sau pui intrebari in legatura cu jobul. Inaintea unui interviu de angajare te vei pregati dandu-ti seama daca:
Pentru a-ti testa imaginea inainte de aplicare si de obtinerea interviului de angajare poti ruga prietenii sau persoanele care sunt familiarizate cu procesul de recrutare sa iti vada CV-ul si scrisoarea de intentie. Avantajele sunt urmatoarele:
Ca sa iti faci publicitate la interviul de angajare trebuie sa cunosti nevoile angajatorului (exprimate in cerintele jobului sau in planurile de dezvoltare ale companiei) si sa te prezinti ca solutie. Urmeaza cateva sugestii de comportament la interviul de angajare:
Chiar daca interviul de angajare s-a incheiat si tu ai obtinut jobul, trebuie sa stii sa te “vinzi” in continuare si sa te asiguri ca raspunzi in mod constant nevoilor companiei. Aceasta tactica iti mareste sansele de a obtine o promovare.