Despre S800 Customer Services Provider

Teleperformance, liderul mondial pe piata serviciilor externalizate de management al experientei cu clientii, dezvolta in parteneriat cu companii importante din diverse industrii, strategii referitoare la relatia cu clientii acestora, folosind multiple canale de comunicare. Compania furnizeaza rezultate superioare prin operatiunile de suport clienti, achizitii, suport tehnic, colectare creante, s.a. În 2015, aceasta a raportat venituri consolidate de 3.4 miliarde € (3.7 miliarde $, pe baza € 1 = $ la 1.11).



Grupul opereaza 147.000 de stații de lucru, cu aproape 190.000 de angajati in 311 centre de contact, în 65 de țări și deservind mai mult de 160 de piețe. Acesta gestionează programe în 75 de limbi și dialecte, în numele marilor companii internaționale dintr-o mare varietate de industrii.



In Romania, si-a inceput activitatea in 2004 devenind in scurt timp lider pe piata locala. In prezent are peste 750 de angajati care vorbesc fluent italiana, franceza, spaniola, engleza, germana, rusa, maghiara, poloneza, bulgara si ucraineana.

Job-uri:

Aceasta companie nu are oferte de joburi create

Contact

str. Mihail Sebastian, nr.72, sector 5, Bucuresti