Job expirat
- Organizează şi urmăreşte livrările, transporturile de marfă către partenerii interni și externi;
- Întocmeşte actele necesare livrării de marfă (certificate de analiză, specificaţii de produs, fişe cu date de securitate, packing list, facturi, etc.);
- Solicită cotaţii de transport pentru fiecare livrare de marfă și urmărește până la final transportul respectiv;
- Completează evidenţele cu privire la achiziţionarea, transportul şi livrarea mărfurilor, având obligativitatea ulterior, de a le și scana și arhiva;
- Organizează şi urmăreşte realizarea importurilor și exporturilor de mărfuri;
- Preia și procesează comenzile pentru clientii interni si externi;
- Se asigură de livrarea mărfii în condiții corespunzătoare, întocmind documentele aferente fiecărei livrări în parte;
- Gestionează şi completează permanent baza de date a clienţilor/furnizorilor, cu informaţii relevante;
- Întocmeşte la timp toate rapoartele şi formularele solicitate de companie şi răspunde de corectitudinea informaţiilor transmise;
- Respectă regulamentele şi politicile companiei.
- Emite rapoarte specifice postului, la solicitarea șefului ierarhic;
- Organizează, păstrează și arhivează toate documentele specifice departamentului, conform procedurilor interne;
- Alte sarcini stabilite prin fișa postului
- Nivel studii (minim): absolvent studii medii
- Experienţă profesională : minim 2 ani pe domeniu în post similar;
- Cunostinte specifice: cunoștințe avansate de operatiuni import – export si logistica, cunoașterea programului WinMentor – constituie avantaj;
- Limbi străine: engleza, nivel: mediu;
- Operare PC: cunoștințe solide MS Office (în special Excel), Outlook;
- Abilităţi personale: onest, atitudine proactivă, fire comunicativă, rezistență la stres, capacitate de organizare, persoană orientată spre rezolvarea problemelor, abilități de lucru în echipă, disponibilitate la program prelungit
- Cu posibilitate de relocare în Orăștie sau navetă
- Posibilitatea de activa într-un mediu de lucru profesionist și dinamic
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei într-o companie solidă
- Posibilități de promovare în cadrul companiei
- Pachet salarial atractiv, în funcție de performanțe
S.C. TERPENA S.R.L., cu sediul în Orăstie, judetul Hunedoara, cu o vechime în domeniu de peste 16 ani, este o societate cu capital privat românesc ce activează în industria chimică, specializată în fabricarea de Uleiuri Esentiale şi Chimicale Aromatice.
Datorită implicării în dezvoltare si diversificare a produselor, societatea Terpena este unul dintre principalii jucători pe piata fabricării Uleiurilor Esentiale si Chimicalelor Aromatice din Europa.