Specialist Achiztii

TRENKWALDER

04-03-2014 | EXPIRA LA 03-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

-Initierea, derularea si finalizarea procesului de aprovizionare

-Defineste si asigura, in sistemul integrat al companiei
-asigura existenta unui stoc minim de la care trebuiesc initiate procedurile de aprovizionare;
-Tine evidenta tuturor produselor si/sau serviciilor din portofoliul propriu, actualizeaza datele in sistem


CERINTE

-Limba germana la nivel avansat / mediu
-Abilitati de comunicare si adaptabilitate


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.

Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).