Job expirat
Pentru partenerii nostri din UK, cautam Community Care Assistants, dornici sa lucreze pentru un centru de ingrijiri la domiciliu, in apropierea Londrei.
Responsabilitati:
- veti face vizite la domiciliul beneficiarilor pentru a-i asista cu treburile casnice;
- asistarea beneficiarilor in realizarea sarcinilor de igiena personala, daca este nevoie;
- ii veti insoti la doctor, spital, cumparaturi, etc., cand este nevoie.
- Limba engleza la nivel mediu (interviurile au loc in limba engleza);
- De preferat, o minima experienta ca infirmier, terapeut masaj, kinetoterapeut, profesor pentru persoane cu dizabilitati fizice sau psihice, asistent social, etc.
Daca ati avut in grija un membru al familiei si puteti obtine o adeverinta de la medicul de familie in acest sens, nu ezitati sa ne contactati;
- De preferat, carnet de conducere, categoria B;
- Candidatii potriviti trebuie sa fie dispusi sa conduca in UK.
- Salariul unui Community Care Assistant ce detine carnet de conducere este de £7.95/ora.
Clientul accepta si cateva persoane fara carnet de conducere, salariul fiind de £7.85/ora.
In functie de orele lucrate, salariul NET (dupa taxe) lunar, poate fi cuprins intre £1183 - £1652;
- Se ofera training gratuit ce dureaza o saptamana + shadowing platit de companie (£180) ce dureaza 3 zile;
- Cazare GRATUITA pe perioada training-ului;
- Dupa terminarea training-ului, cazarea costa £80/saptamana;
- Contract initial de 12 luni;
- Masina oferita GRATUIT de catre companie in primele 2 luni; dupa aceasta perioada, compania ofera candidatilor o masina spre inchiriere SAU ajutor financiar pentru achizitionarea propriei masini;
- 2 uniforme gratuite;
- Asistenta in obtinerea NiNo si Bank Account.
We provide consultancy activities.
From the beginning of every relationship, our mission is to deliver outstanding costumer services and to build enduring partnership relations.
We strive to be considered reliable and professional partners by providing Staffing Consulting Services and maximizing business opportunities for both clients and candidates.