Maintenance Manager Hotel

EXTERNJOB

19-06-2017 | EXPIRA LA 19-07-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sarcini si Responsabilitati

Menținerea și îmbunătățirea structurii interioare și exterioare a clădirilor din complex, inclusiv decorarea, la un standard ridicat.
Menținerea serviciilor pentru clădire, adică apă, electricitate, gaz, ulei, la un standard de service.
Organizarea și gestionarea contractelor de servicii și procesarea documentelor asociate.
Asigurați-vă că toate echipamentele electrice sunt menținute la un nivel sigur, cu minimul de timp de nefuncționare.
Asigurați-vă că alarmele de incendiu și alte echipamente de incendiu sunt menținute la un nivel înalt, în conformitate cu specificațiile emise de Autoritatea de protecție împotriva incendiilor.
Lucrați pentru a reduce costurile de energie în stațiune asigurând o gestionare eficientă a energiei.
Mențineți camera de lucru și generatorul de urgență la un standard ridicat.
Asigurați-vă de întreținerea piscinelor și spațiilor de spa, pentru a îndeplini cerințele de sănătate și siguranță.
Gestionați reparațiile generale pentru a vă asigura că acestea sunt asistate de personalul echipei de întreținere cât mai curând posibil, cu o întrerupere minimă a serviciilor oaspete.
Gestionați bugetul general de reparații / întreținere și cheltuielile.
Realizați documentele administrative, documentația necesară și evidența asociată cu buna funcționare a departamentului de întreținere.
Recrutați, instruiți și preluați responsabilitatea pentru gestionarea zilnică a personalului echipei de întreținere pe tot parcursul ciclului de viață al angajaților, luând sfaturi și sprijin din partea HR, după caz, și urmând și punând în aplicare, atunci când este necesar, proceduri formale ale companiei.
Efectuați evaluări anuale pentru personalul de întreținere și motiveze, să sprijine și să inspire întreaga echipă în munca lor zilnică.
Gestionați proiectele de renovare și reamenajare și programul de întreținere planificată din stațiune și colaborați cu Directorul General al stațiunii și cu alte departamente pentru a se asigura că aceste proiecte sunt realizate la un nivel înalt și cu întreruperi minime pentru oaspeți și facilități.
Asigurați-vă că toți contractanții externi care lucrează la fața locului cu privire la activitatea proiectului își îndeplinesc obligațiile contractuale.
Luați legătura cu directorul stațiunii pe planificarea pe termen lung a departamentului de întreținere.
Produceți un departament pentru a vă asigura că taxele de urgență sunt acoperite în orice moment.
Comandă și menținerea livrărilor de materiale și echipamente pentru utilizare de către departament, la buget.
Participați ca membru al echipei manageriale, participând și participând activ la ședința săptămânală a ședințelor departamentului.
Asigurați-vă că sănătatea și siguranța și alte reglementări legale sunt respectate în orice moment.
Efectuați orice alte îndatoriri de întreținere care ar putea fi necesare în mod rezonabil din când în când.


CERINTE

Candidatul ideal va avea o experiență demonstrativă considerabilă în cadrul unui rol de management de întreținere similar în industria ospitaliera, gestionarea unei echipe de oameni și programarea și finalizarea lucrărilor de întreținere interioară și exterioară pe un sit mare.

Aptitudini:
Gestionarea eficientă a oamenilor și motivarea echipei.
Gestionarea proiectelor și furnizarea acestora în cadrul bugetului.
Capacitatea de a lua decizii eficiente și de a produce rezultate.
Excelente abilități de comunicare și interpersonale pentru stabilirea și menținerea unor relații bune de lucru în cadrul departamentelor și între acestea în orice moment.
Excelente abilități de calculator și de sistem.

Cunoastere si Intelegere:
O cunoaștere și o înțelegere excelentă a legislației privind siguranța la incendiu și sănătate și masuri de protectie pentru asigurarea unui mediu de lucru sigur


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

Salariu atractiv, Cazare asigurata

- 28 de zile pe an concediu
- reduceri generoase a produselor si serviciilor oferite de Grup.
- mese subvenționate în timpul serviciului.
- sistemul de vouchere pentru copii.
- participarea la o schemă de reducere a cumpărăturilor la Wallet mai largă.
- opțiunea de a se alătura schemei private de asistență medicală.
- formare și oportunități de dezvoltare.


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de selectie si plasare forta de munca in strainatate

Specialisti in recrutare personal in domeniul hospitality & catering.