Job expirat
Pachet salarial: Salariu fix negociat in functie de experienta+bonus
CERINŢELE POSTULUI
Studii Superioare de specialitate, calificare ca agent turism
Experienţă profesională Minim 2 ani
Alte cerinţe specifice: Operare PC – pachetul Office
Engleza – avansat
Foarte bune abilitati de comunicare, organizatorice si de negociere
Conoasterea tehnicilor de vanzare aplicabile in turism
Sarcini specifice:
- Conoașterea aprofundată a companiei angajatore, a serviciilor pe care aceasta le prestează, și a principiilor de baza ale acesteia, a misiunii și valorilor asumate,
- Conoaștrea în detaliu a procedurii generală de vânzare,
- Redactarea rapoartelor zilnice de activitate și trimiterea acestora conform proceduriilor interne aplicabile.
- Operarea în sistem B2B al companiei.
- Operare sisteme vanzare Tour Operare cu care compania operează (platforme B2B)
- Actualizarea zilnica a bazei de date cu datele clienților noi și a potențialilor clienți.
- Participarea la târguri turistice în calitate de agent vanzari (acolo unde compania participa cu stand expozitional).
- Participarea în info trip-urile organizate de catre companie sau alți tour-operatori,
- Va trimite rapoartul zilnic de activitate pe adresa de mail a companiei
Sarcini legate de activitatea de vânzare:
- Ofertare si vanzarea pachetelor proprii
- Ofertarea si vanzarea pachetelor tuturor touroperatorilor cu care lucreaza compania
- Efectuarea de cazari interne, externe, transferuri, rent a car, etc
- Vanzare bilete de avion low cost si de linie
- Vanzare asigurari medicale, de calatorie, storno si asigurarile 9695
- Planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice interne si externe (excursii, circuite, programe de week-end pentru grupuri sau turisti individuali)
- Operarea in sistemulul E-Ticketing
- Vanzare bilete autocar , alți transportatori – ocazional (atunci cand nu este in agentie)
- Depunerea tuturor eforturilor necesare în vederea optimizarii relatiilor cu clientii
- Deservirea clientilor corporate conform cu programului stabilit
- Monitorizarea desfășurării și finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate
- Emierea facturilor din platforma B2B
- Eliberarea, conform procedurulor de lucru interne, a chitanțelor
- Închiderea zilnică a operațiunilor financiare efectuate – predarea banilor încasați, întocmirea registrului de casă, etc
Activitati de marketare și monitorizare a activitatii de vanzare
- Incarcarea de oferte pe site-urile proprii si pe alte site-uri, portaluri de vanzare in conformitate cu procedurile interne de lucru aplicabile
- Intocmirea unei baze de date reale si cresterea acesteia zilnic,
- Trimiterea de oferte speciale clientilor din baza de date (cel putin 1 data/sapt)
- Contactarea zilnica prin telefon a unor potentiali clienti noi in vederea ofertarii produselor companiei (minim 5 contacte / zi)
- Atragerea de clienti noi prin actiuni de marketing direct
- Operarea corectă, completă și la zi în sistemul companiei, CRM clienți
Sarcini adiministrative diverse:
- Asigurarea curățeniei în agenție conform procedurilor interne de lucru
- Purtarea ținutei obligatorii a companiei - camasa gri și ecuson sau tricoul personalizat.
- Oligatia de a monitoriza si de a informa superior cu privire la termenele de expirare a actelor din agentia in care isi desfasoara activitatea; informarea trebuie făcută cu cel putin 15 zile inainte de expirarea actelor pentru a se lua masurile care se impun
- Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele firmei
- Are obligaţia de a-şi desfăşura activitatea şi la alte puncte de lucru din ţară si/sau strainatate pentru a înlocui pe colegii din alte agenţii atunci când aceştia se află în incapacitate temporară de muncă sau în concediu de odihnă, precum şi în alte situaţii
- Raportează gradul de realizare a indicatorilor de performanță conform calendarului stabilit
- Aduce, în timp util, la cunoștința conducerii companiei ori ce fel de neregulă depistată în activitatea sa zilnică, neregulă care ar putea perturba activitatea de prestare a seviciului
- Respectă întocmai procedurile de lucru aplicabile fiecărui tip de activitate desfășurată
- Acționează proactiv cu privire la procedurile de lucru aplicabile, propunând îmbunătățirii ale acestora ori de câte ori este cazul (cu respectarea regulilor interne de modificare a procedurilor de lucru)
- Depune tot efortul necesar pentru a-și îmbunătății continuu activitatea și pentru a se perfecționa permanent
- Respectă toate sarcinile trasate de superiorii direcți în limita legalității lor
Bine ai venit! Ai ajuns in universul joburilor inteligente! SMART HR ofera de 15 ani servicii integrate de resurse umane. Esti in cautarea unei provocari sau a unei schimbari? Ai vrea un job in Cluj Napoca sau in alt oras al tarii? Poti sa ne spui despre cariera la care visezi si sa ne trimiti un CV la andra@smart-hr.org sau la recrutare@smart-hr.org pentru a intra in baza de date. Consultantii nostri te asteapta cu mai multe detalii la nr. de tel. +40 758 248 444 / +40 749 055 025 sau te asteptam pe www.smart-hr.org.