Job expirat
• Extragerea periodica a informatiilor de calitate din sistemele de raportare ale clientului si informarea organizatiei cu privire la acestea;
• Verificarea periodica a actualizarii cerintelor specifice de calitate ale clientului si informarea organizatie cu privire la modificarile survenite;
• Mentinerea contactului permanent cu clientul prin canalele de comunicare agreate;
• Blocarea/ deblocarea livrarilor de produse catre client in momentul cand acestea sunt impactate de probleme de calitate;
• Intocmeste raportari cu privire la indicatorii de calitate ai produsului livrat la client;
• Coordonarea activitatilor de omologare/ reomologare a produselor in concordanta cu cerintele de client;
• Participarea in echipele de lansare a proiectelor noi
• Participarea la implementarea si omologare modificarilor de proces si produs, verifica implementarea cerintelor clientului
• Coordonarea analizei produselor reclamate si inaintarea catre client a raportului de analiza rezultat;
• Evaluarea eficientei masurilor corective si preventive implementate ca urmare a unor incidente de calitate la client;
• Pregatirea vizitelor si auditurilor de client in fabrica;
• Intocmirea planurilor de actiune generate de vizitele si auditurile clientului, si asigurarea completarii la timp a actiunilor definite.
• Efectuarea de vizite atat regulate (planificate de comun acord) cat si neplanificate (la cerere) in locatiile de productie ale clientului.
• Contribuie activ la imbunatatirea continua a performantelor fabricii
• Efectueaza audituri de proces / produs periodic si identifica neconformitati
• Intocmirea, aplicarea si asigurarea aplicarii instructiunilor si procedurilor aprobate in sistemul de calitate al fabricii.
• Colaborarea cu serviciile adiacente calitatii (productie, logistica)
• Verificarea mentinerii corecte a inregistrarilor (evidentelor) ca urmare a verificarilor calitative ( in fisa UCP respectiv fisa de masuratori)
• Urmarirea calitatii produselor prin efectuarea de verificari prin esantionare a tuturor produselor fabricate in timpul schimbului astfel incat toate produsele rezultate pe parcurs sa fie conforme cu specificatiile impuse
• Analiza reclamatiilor de la clienti impreuna cu serviciile direct implicate (productie, logistica), initierea si completarea si urmarirea raportului 8D/web8D
• Sa fie reprezentantul clientului pentru calitate, inclusiv pentru caracteristicile de securitate si reglementare, conform cu repartizarea clientilor.
• Participarea la elaborarea FMEA Proces
• Realizarea activitatilor de control si teste pentru obtinearea aprobarii produsului
• Intocmirea dosarului pentru obtinerea aprobarii produsului de la client (PPAP doc., QM plan, etc.)
• Adaptarea cerintelor specifice ale clientului
• Urmarirea si realizarea controlului metrologic al echipamentelor si mijloacelor de verificare
• Transmiterea informatiilor in intern, cu privire la problemele de calitate aparute pt. furnizori.
• Asigura suport colegilor din departament pentru activitatile specifice in calitate de Senior Quality Engineer
• Experienta relevanta pe un post similar
• Limba engleza - nivel mediu
• Persoana atenta la detalii, orientata spre lucru in echipa, capacitate decizionala crescuta, responsabila
Salariu fix
Bonuri de masa
Al 13-lea salariu
Bonusuri lunare
Transport asigurat
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).