11-09-2015 | EXPIRA LA 11-10-2015
Job expirat
Responsabilitatile postului:
- Promovarea unei imagini pozitive a companiei in relatia cu clientii
- Dezvoltarea portofoliului de clienti prin cresterea numarului de clienti noi
- Identificarea de clienti potentiali - persoane juridice in vederea incheierii si derularii contractelor de furnizare a serviciilor oferite de companie
- Negocierea si incheierea contractelor
- Atingerea targetului lunar de vanzari si a obiectivelor individuale
- Intocmirea de raportari periodice privind activitatea desfasurata.
- Studii medii/ superioare (studiile superioare reprezinta un avantaj);
- Experienţă în domeniul vânzărilor B2B;
- Abilităţi de comunicare, prezentare, negociere şi ascultare activa;
- Permis de conducere, categ. B;
- Bune cunoştinţe operare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
- Oportunitatea de a invata, lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale
- Training-uri si cursuri de specialitate
- Telefon, laptop, masina de serviciu
- Salariu fix + comision din vanzari
- Posibilitati de avansare
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.