Supervisor D2D - Vest

Telekom Romania Communications S.A.

22-09-2016 | EXPIRA LA 22-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Posturile raporteaza la Manager Vanzari Regionale D2D / Directia Executiva Procese Clienti Romania.

SCOP:

•Planifica si coordoneaza toate actiunile de vanzare comerciale aferente canalelor D2D si TFD la nivelul Judetului / Judetelor alocat/e, pentru a asigura atingerea targeturilor, identificand in timp util diferentele necesare pentru atingerea acestora. Asigura o performanta optima si constanta, conlucrand indeaproape cu team-leaderii, agentii back-office si agentii TFD, fiind raspunzator de eficienta interactiunilor cu Centrele Operatiuni menite sa asigure indeplinirea obiectivelor anuale de afaceri de la nivel zonal.

DIMENSIUNI:
•Coordoneaza echipele D2D (minim 3 team leaderi) si agentii TFD si de Backoffice, dimensionati conform cerintelor de busines;

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

•Dezvolta echipele de vanzari in vederea atingerii obiectivelor de vanzari pe fooprintul FTTx;

•Executa structura de sustenabilitate in managementul de vanzari zonal;

•Este responsabil de planificarea dezvoltarilor de fibra optica in aria sa, impreuna cu departamentul Operatiuni.

•Este responsabil de monetizarea retelelor de fibra optica, utilizand eficient instrumentele de footprint management, visit management.

•Planifica si executa actiuni de vanzare conform modelului de Go to Market, prin sincronizare si colaborare cu alte canale de vanzari si departamentul Operatiuni.

•Asigura colectarea de date de la clientii vizitati de D2D, in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti potentiali si realizarea ulterioara de vanzari.

•Implementeaza strategia comerciala aferenta canalelor D2D si TFD (vanzare prin salariati) in conformitate cu informatiile primite de la Managerul Vanzari Regionale;

•Participa cu observatii si propuneri de calitate (legate de evolutia vanzarilor, actiunile concurentei, nivelul de pregatire si rezultatele fortei de vanzare, etc) la toate sedintele saptamanale si lunare care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor prin canalele D2D si TFD;

•Asigură suport oamenilor din echipa astfel încât acestia sa isi utilizeze abilităţile si competentele pentru a atinge obiectivele de vanzari si calitative stabilite;

•Raspunde de evidenta, pastrarea/depozitarea materialelor si echipamentelor din stoc, aflate in custodie si este obligat:

o Sa tina evidenta materialelor si echipamentelor din stoc pe fisa, pe fiecare tip de material sau echipament existent in depozit;
o Sa nu distribuie materiale sau echipamente din stoc decat pe baza dispozitiei scrise a superiorilor si sa intocmeasca documentele legale care sa justifice miscarea acestora;
o Sa solicite ori de cate ori este nevoie sprijin din partea sefilor ierarhici, pentru verificarea, intretinerea, pastrarea si depozitarea bunurilor aflate in gestiune;
o Sa pastreze confidentialitatea tipului si a cantitatilor de bunuri din gestiunea sa;
o Sa respecte regulile de aparare impotriva incendiilor si sa asigure mijloacele pentru stins incendii;
o Sa nu lase depozitul descuiat si sa-l sigileze permanent cu sigiliul aflat in dotare;
o Sa comunice de urgenta superiorilor atunci cand constata o intrare frauduloasa in incinta depozitului sau violarea sigiliului de la usa de acces;
o Sa interzica accesul in spatiile de depozitare a persoanelor neautorizate;
o Sa nu fumeze si sa nu permita fumatul in incinta depozitului;
o Sa verifice lunar stocurile faptice cu cele din listele de inventar;
o Sa asigure conditiile necesare desfasurarii in bune conditii a operatiunilor de inventariere.
•Raspunde pentru prejudiciul adus din vina si in legatura cu munca sa, conform legislatiei in vigoare.


CERINTE

2 posturi disponibile pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire.
.Vanzari D2D Vest:
1.Supervisor Vanzari D2D TM-AR-BH - Locatie: Timisoara sau Arad
2.Supervisor Vanzari D2D HD-GJ-CS - Locatie: Deva

CERINȚELE POSTULUI

Studii:
•Studii medii;
•Studiile superioare (licenţă) constituie un avantaj.

Experienţa în muncă:
•Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
•Minim 1 an experienta in Managementul Proiectelor reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

•Abilitati ridicate de conducere si supervizare;
•Orientare catre rezultate si clientil
•Rezistenta la presiuni si modificari ale directiilor comerciale;
•Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
•Capacitatea de a lua decizii rapide;
•Capacitate de analiză şi sinteză;
•Foarte bune abilităţi decomunicare;
•Atitudine proactivă;
•Spirit de iniţiativă;
•Flexibilitate;
•Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.