Job expirat
- Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile clienților Utilizatorului.;
- Urmărește stadiul cererilor înregistrate și contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informațiile necesare pentru semnarea contractului;
- Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea vânzării serviciilor clienților Utilizatorului către clienţi, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.
- Studii medii. Studiile superioare reprezinta un avantaj;
- Bune cunostinte de operare PC - pachetul MS Office
- Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane.
- Excelente abilitati de comunicare si orientare catre client si rezultat;
- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
- Capacitate de analiza si planificare;
- Capacitate de decizie si asumare a responsabilitatii pentru deciziile luate
Pachetul financiar include: training plătit, parte fixa motivantă si bonuri de masa.
Program
Programul este fix, cu norma de lucru full time, Luni – Vineri, 09.00 – 17.00.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom