Job expirat
Monitorizeaza costurile si dovezile de plata privind cheltuielile legate de intretinerea sediilor si contractele cu furnizorii de servicii
Raspunde la nivelul magazinelor din zona arondata de stocul materialelor informative, tipizatelor (contracte, cereri) sau a materialelor promotionale, de amenajarea spatiului (aspect interior si exterior, afisaj), precum si de tinuta si comportamentulul consilierilor si supervisorilor
Intocmeste rapoartele si documentele solicitate de catre superiorul direct, proceduri de lucru si materiale informative pentru consilierii si supervisorii din echipa sa.
Supervizarea procesului de vanzare:
Se asigura ca toti consilierii si supervisorii din echipa sa, prezinta proactiv, vand serviciile UPC si ofera suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti in scopul de a atinge obiectivele de vanzare zonale.
Supervizarea relaţiilor cu clienţii:
Se asigura ca prin intermediul magazinelor sunt transmise corect si cu profesionalism informatiile adecvate privind campaniile promotionale si deciziile companiei (schimbari in grila de programe, tarife, etc).
Preia spre rezolvare cazurile dificile de la consilierii si supervisorii din zona sa, le rezolva sau le deleaga catre managerul regional daca acestea depasesc nivelul sau de responsabilitate, urmarind situatiile pana la finalizarea lor cu succes.
Centralizeaza incidentele si sesizarile repetate ale clientilor din zona sa, colaboreaza cu celelalte departamente de suport pentru solutionarea acestora in termenele agreate in procedurile interne.
Se asigura ca fluxul clientilor in magazin este optim iar asistenta oferita de consilieri este conform standardelor companiei.
Supervizarea activitatii de incasare:
Raspunde la nivelul magazinelor supervizate de corectitudinea inregistrarii, intocmirii si arhivarii de catre consilieri si supervisori a tuturor documentelor legate de plati si incasari, inclusiv a numerarului incasat in locatiile respective.
Verifica borderourile, incasarile zilnice si bonurile de comanda /chitantele ale consilierilor si supervisorilor.
Respecta reglementarile legale in vigoare; respecta si implementeaza procedurile companiei.
Managementul echipei
Selecteaza, dezvolta, instruieste, supravegheaza si coordoneaza activitatea consilierilor si supervisorilor din echipa sa, conform obiectivelor, standardelor si procedurilor companiei.
Planifica actiunile consilierilor si supervisorilor, stabileste programul lor de lucru si completeaza pontajele lunare.
Se asigura ca activitatea echipei pe care o coordoneaza se desfasoara intr-un mod etic si profesional ce respecta valorile companiei si standardele de calitate si cantitate.
Se implica in procesul de recrutare si selectie a personalului din magazin
Deleaga eficient, repartizeaza corect responsabilitatile intre membrii echipei, da feedback constant membrilor echipei cu privire la performanta lor, asigura elaborarea Planului de Actiune individuala pentru angajatii din echipa sa si, identifica modalitati de motivarea a angajatilor.
Evalueaza personalul din magazin lunar, trimestrial, anual si raporteaza performantele echipei catre superiorul ierarhic.
Asigura respectarea procedurilor, regulilor, termenelor si regulamentelor companiei in cadrul echipei sale.
Contribuie activ la indeplinirea obiectivelor zonale.
Studii medii sau superioare
Experienţă de minim 12 luni în domeniul relaţiilor cu clienţii
Experienta in formarea, organizarea si coordonarea unei echipe
Experienta in vanzari, incasari (operatii cu numerar/de casa)
Mangementul resurselor umane, leadership
Cunoasterea limbii engleze, minim nivel conversational
Cunostinte operare pe calculator
Cunostinte de gestionare a situatiilor conflictuale
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.