Job expirat
Responsabilitati si sarcini:
• Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare;
• Organizarea Departamentului Comercial in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii;
• Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
• Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea obtinerii celor mai avantajoase preturi pentru companie.
• Participarea zilnica la sedinta organizatorica, de dimineata, pentru a prelua si centraliza comenzile pentru santiere.
Candidatul ideal
• Studii obligatorii: studii economice
• Experienta minima in domeniul comercial;
• Cunostinte de limba engleza avansate;
• Spirit de observatie, dinamism, eficienta;
• Cunostinte de utilizare Microsoft Office (Word, Excel);
• Experienta intr-o functie de conducere constituie un avantaj;
• Abilitati de comunicare si negociere.
Ce oferim:
Beneficiile sunt in primul rand materiale, lucrul intr-un mediu placut si intr-o echipa tanara in plina dezvoltare!
Salariu atractiv!
Companie in domeniul constructiilor atat prin executie cat si prin serviciile de consultanta manageriala oferite.