Job expirat
Clientul nostru este o companie multinationala care activeaza in domeniul bancar.
Responsabilitati:
- realizarea inregistrarilor in sistemul informatic;
- responsabil de corectitudinea modului de realizare a operatiunilor de procesare a numerarului si acuratetea inregistrarilor contabile;
- responsabil de intocmirea corecta si coerenta a actelor de casa;
- responsabil pentru integritatea valorilor preluate in gestiune;
- preda/ primeste si inregistreaza numerarul si alte valori repartizate spre procesare catre verificatorii bani;
- completeaza si intocmeste rapoarte operative privind soldurile de numerar;
CANDIDATUL IDEAL:
- studii medii / superioare;
- experienta pe un post similar minim 1 an;
- cunostinte cu privire la operatiuni de back-office (gestiune interna/ casierie) in sistemul bancar sau similar;
- cunostinte avansate de operare PC;
- cunostinte de limba engleza la nivel mediu.
- abilitatea de a lucra cu documente si cifre.
Salariul oferit este de 900 lei net + tichete de masa, la care se adauga la sfarsitul contractului cate 150 lei pentru fiecare luna lucrata, reprezentand garantia care se opreste lunar.
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).