Job expirat
• Gestioneaza activitatea de predare- primire a contoarelor si sigiliilor;
• Gestioneaza documentele de lucru intocmite in teren;
• Colaboreaza cu seful de centru la pregatirea si comunicarea planurilor zilnice de lucru pentru electricieni;
• Asigura alaturi de seful de centru prin intermediul aplicatiei soft, managementul ordinelor de serviciu;
• Gestioneaza si arhiveaza documentele in cadrul centrului.
Studii:
Medii tehnice/economice
Experienta:
• Experienţă de minimum 1 an ca operator introducere si validare date, preferabil in domeniul electric.
Cunostinte specifice
• Cunostinte avansate de Excel;
• Cunoştinţe generale în domeniul masurarii energiei electrice.
• Pachet salarial competitiv;
• Bonusuri pentru performanta;
• Beneficii non-financiare: certificari, training, etc.;
• Atmosfera benefica dezvoltarii profesionale si personale.
Adrem Invest este o companie romaneasca specializata in servicii si solutii de inginerie.
Experienta, dedicarea si profesionalismul celor peste 750 de angajati ai companiei se reflecta in solutiile inovatoare pe care Adrem Invest le ofera, de peste 20 de ani, clientilor din domeniile energetic si industrial.