Job expirat
-promoveaza produsele, serviciile si buna imagine a firmei
- respecta procedurile interne privind ofertarea produselor
-introduce in sistem comenzile si ofertele clientilor/furnizorilor
-primeste si analizeaza cererile de oferta sau comenzile clientilor, raspunzand de solutionarea acestora
-mentine buna colaborare cu clientii/furnizorii firmei
-indruma clientii spre depozit pentru solutionarea rapida a cererilor acestora
-raporteaza orice neconformitate aparuta in derularea achizitiilor/livrarilor de produse
-organizeaza si raspunde de activitatea administrativa a punctului de lucru
-gestioneaza corespondenta si registrele de intrare/iesire documente
-arhiveaza documentele
-efectueaza operatiunile de secretariat/redactare/dactilografiere documente
-absolvent studii superioare tehnice
-experienta in domeniul apa/gaz/canalizare
-cunoasterea limbii engleza/germana , nivel avansat
-permis de conducere categoria “B”
-domiciliul in orasul Bacau
-salariu motivant
-mediul de lucru placut, tanar si dinamic
Clientul nostru este o companie multinationala din domeniul instalatiilor de gaz si apa.
DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.
Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.