Supervisor D2D

Telekom Romania Communications S.A.

09-01-2017 | EXPIRA LA 08-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvolta echipele de vanzari in vederea atingerii obiectivelor de vanzari pe fooprintul FTTx
Executa structura de sustenabilitate in managementul de vanzari zonal;
Este responsabil de planificarea dezvoltarilor de fibra optica in aria sa, impreuna cu departamentul Operatiuni.
Este responsabil de monetizarea retelelor de fibra optica, utilizand eficient instrumentele de footprint management, visit management.
Planifica si executa actiuni de vanzare conform modelului de Go to Market, prin sincronizare si colaborare cu alte canale de vanzari si departamentul Operatiuni.
Asigura colectarea de date de la clientii vizitati de D2D, in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti potentiali si realizarea ulterioara de vanzari.
Implementeaza strategia comerciala aferenta canalelor D2D si TFD (vanzare prin salariati) in conformitate cu informatiile primite de la Managerul Vanzari Regionale;
Participa cu observatii si propuneri de calitate (legate de evolutia vanzarilor, actiunile concurentei, nivelul de pregatire si rezultatele fortei de vanzare, etc) la toate sedintele saptamanale si lunare care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor prin canalele D2D si TFD;
Identifica acele aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor ce le-au provocat si gaseste solutii corective concentrandu-se pe implementarea imediata a acestora;
Asigura sesiuni periodice individuale de coaching persoanelor din echipele de vanzari D2D si TFD din Judetul/Judetele alocate, pentru o performanta optima;
Este raspunzator in totalitate de recrutarea agentilor pentru canalele de vanzari D2D si TFD, in sensul de a asigura o echipa cu membrii permanenti, performanti si care sa sustina realizarea obiectivelor;
Este raspunzator de colectarea informatiilor despre actiunile competitiei la nivel local, cu scopul de a reactiona prompt impotriva amenintarilor;
Prospecteaza piata locala si furnizeaza managementului informare specifice locale referitoare la oportunitatile de vanzare.
Este prezent in mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce inseamna actiuni de lansare a vanzarilor (minim 70% din activitatea zilnica presupune munca pe teren), pentru monitorizarea activitatilor si realizarea targeturilor;
Asigură coordonarea echipelor din subordine în concordanţă cu politicile comerciale ale Companiei, îndeplinirea obiectivelor stabilite privind serviciile oferite clienţilor (asigurandu-se ca sunt aduse la cunostinta si evitate toate situatiile care pot genera cazuri de frauda), creşterea gradului de satisfacţie al clienţilor;
Administrează eficient relaţia cu alte entităţi organizaţionale din cadrul Companiei cât şi cu autorităţi sau firme terţe;
Asigură suport oamenilor din echipa astfel încât acestia sa isi utilizeze abilităţile si competentele pentru a atinge obiectivele de vanzari si calitative stabilite;
Dezvolta modalitati de vanzare noi, conform strategiei comerciale
Monitorizează şi asigură servicii de calitate către clienţi, asigurandu-se ca personalul este în permanenţă informat despre produsele şi serviciile oferite de catre companie, precum si a regulilor de acordare a acestor servicii;
Monitorizeaza organizarea operaţiunilor din cadrul depozitelor canalelor de vanzari pentru a administra eficient stocurile, comenzile, recepţiile şi depozitarea în bune condiţii a produselor/bunurilor;
Raspunde de evidenta, pastrarea/depozitarea materialelor si echipamentelor din stoc, aflate in custodie si este obligat:
oSa tina evidenta materialelor si echipamentelor din stoc pe fisa, pe fiecare tip de material sau echipament existent in depozit;
oSa nu distribuie materiale sau echipamente din stoc decat pe baza dispozitiei scrise a superiorilor si sa intocmeasca documentele legale care sa justifice miscarea acestora;


CERINTE

Studiile superioare (licenţă) constituie un avantaj.
Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
Minim 1 an experienta in Managementul Proiectelor reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Abilitati ridicate de conducere si supervizare;
Orientare spre rezultate;
Satisfactia clientilor;
Rezistenta la presiuni si modificari ale directiilor comerciale;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Capacitatea de a lua decizii rapide;
Capacitate de analiză şi sinteză;
Foarte bune abilităţi decomunicare;
Atitudine proactivă;
Spirit de iniţiativă;
Flexibilitate;
Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.