Supervisor echipe Service Desk - Bacau

SCC Services Romania

07-12-2013 | EXPIRA LA 07-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

Se asigura ca toate incidentele sunt coordonate sub limitele de timp stabilite de contracte

- Ofera asistenta in toate situatiile dificile prezentate de team leaderi

- Intocmeste rapoarte de activitate conform cerintelor managementului

- Documenteza reclamatiile primite si stabileste raspunsurile, corectiile si actiunile corective necesare

- Verifica procedurile operative asigurand acuratetea acestora, initiaza proceduri operative

- Initiaza procesul disciplinar impotriva subordonatilor care incalca regulile si/sau regulamentele privitoare la activitate

- Verifica si monitorizeaza toate activitatile si rapoartele echipelor;

- Contribuie la imbunatatirea serviciilor propunand solutii pentru eficientizarea activitatii tuturor echipelor din subordine

- Intocmeste raportul lunar de performanta si il comunica in intervalul de timp stabilit;

- Se asigura ca toata documentatia si procedurile utilizate sunt actualizate si disponibile in orice moment;

- Verifica disponibilitatea echipelor astfel incat sa acopere corespunzator programul de lucru stabilit;

- Asigura training si ofera feedback team leaderilor


CERINTE

Peste 12 luni experienta in coordonarea unei echipe de minim 10 persoane

- Fexibilitate, disponibilitatea permanenta pentru colaborarea cu echipele si ajutarea colegilor

- Leadership, viziune asupra serviciului, acceptarea schimbarilor si sesizarea beneficiilor oferite de acestea

- Comportament profesionist, tact si rabdare

- Dorinta de promovare si capacitatea de asumare a noilor responsabilitati

- Modul de actionare in situatii dificile si escalade (identificarea cauzelor si solutiilor)
- Cunostinte medii hardware (PC)

- Cnostinte peste medie a sistemului de operare Windows (accent pe Windows 7/Server 2008 si Windows XP/Server 2003) si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale

- Cunoastere peste medie a pachetului MS Office si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale

- Cunostinte peste medie de retelistica (LAN)

- Abilitati de leader

- Atitudine orientata spre client, capacitate buna de relationare prin intermediul telefonului si in scris
- Limba ENGLEZA la nivel avansat

- Cunoasterea la nivel avansat a unei alte limbi straine de circulatie europeana constituie avantaj


BENEFICII OFERITE

Se ofera un pachet salarial competitiv si oportunitati de dezvoltare a carierei intr-o companie multinationala de SuCCes

- Training-uri tehnice de utilizare a instrumentelor de lucru si asupra specificului activitatii

- Mediu de lucru international

- Echipa tanara si dinamica

- Implicarea in proiecte pentru clienti activi pe plan internaţional

- Schimbul de experienta ca si resort al dezvoltarii profesionale

- Sprijin în obtinerea certificarilor de specialitate

- Definirea unui plan de dezvoltare al carierei pe orizontala (specialist) sau pe verticala (manager)

- Pachet de beneficii: servicii medicale private, tichete de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Cel mai mare grup privat european din domeniul it