Job expirat
Atributii:
- Vei coordona si monitoriza activitatea zilnica a agentilor si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice;
- Vei sprijini echipa in atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agentilor si preluarea solicitarilor complexe;
- Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback,agentii noi/existenti;
- Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte;
- Te vei ocupa de evaluarea lunara a activitatii agentilor din subordine;
- Program in ture (inclusiv 2 weekenduri pe luna cu liber in timpul saptamanii).
Esti o persoana implicata si iti doresti sa te dezvolti? Ai pus in aplicare metode de instruire interactive si iti place sa sustii persoanele din jurul tau? Perfect! Locul tau este in echipa noastra, ne dorim un Team Leader, care sa contribuie la dezvoltarea proiectului customer care.
Candidatul ideal
- Sa cunosti limba engleza la nivel conversational;
- Experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-un rol similar;
- Sa detii excelente abilitati de comunicare si prezentare ;
- Fire empatica cu atitudine pozitiva;
- Background profesional in domeniul BPO / contact center;
- Orientare catre cresterea performantelor si motivarea celor instruiti/ echipei;
- Disponibilitate pentru deplasari ocazional;
Beneficii:
- Echipa dinamica, in continua crestere;
- Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala;
- Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.
Activam de mai bine de 12 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 3 sedii in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau.
Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.).
Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.
Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.
Te invitam sa afli mai mullte despre noi aici:
https://www.valoris.ro/
https://www.facebook.com/ValorisCenter.Romania/
https://www.linkedin.com/company/valoris-center/