Job expirat
SCOP: Dezvoltă şi implementează strategii de vânzări adecvate in regiunea alocata, cu scopul de a menţine şi extinde portofoliul de clienţi şi de a îmbunătăţi procesul de vânzare; coordonează echipa de vânzări în direcţia realizării obiectivelor Diviziei Vanzari Corporate Romania.
- Dezvoltă, evaluează şi analizează strategiile de vânzări regionale, le implementează după aprobare şi recomandă planuri de acţiune adecvate, în conformitate cu planul de afaceri şi obiectivele de vânzări cu scopul de a contribui la îndeplinirea strategiei de vânzări a companiei pentru toate canalele directe si indirecte de servicii integrate;
- Este responsabil de administrarea activităţilor de vânzări din cadrul regiunii, cu scopul de a sprijini dezvoltarea portofoliului de clienţi, realizarea obiectivelor de loializare şi maximizarea acoperirii pieţei;
- Reprezintă compania în toate problemele comerciale existente la nivel regional şi menţine un nivel ridicat de contact cu clienţii, agenţiile şi autorităţile guvernamentale locale şi comunitatea de afaceri în general, în vederea dezvoltării şi îmbunătăţirii relaţiilor de afaceri;
- Participa la elaborarea şi/sau revizurea de politici şi proceduri pentru toate funcţiunile implicate în vânzările de servicii către segmentul corporate, pentru a asigura integrarea şi buna funcţionare a acestora cu scopul de a furniza servicii integrate fix-mobil de calitate;
- Analizează activitatea, rapoartele de vânzări şi alte date pentru a măsura productivitatea şi nivelul de îndeplinire al obiectivelor departamentului, identifica zonele care necesită programe de îmbunătăţire şi dezvoltare sau reducere a costurilor;
- Asigură cooperarea cu alte entităţi din cadrul companiei în soluţionarea problemelor care implică participare comună;
- Participă, în conformitate cu procedurile în vigoare, la procese specifice managementului resurselor umane care privesc angajarea şi evaluarea salariaţilor din subordine, propunerea de măsuri disciplinare inclusiv de concediere a celor care se află sub pragul stabilit privind performanţa;
- Participă la întâlnirile din cadrul companiei şi asigură coordonarea legăturii departamentului de vânzări cu celelalte structuri din companie pentru a creşte eficienţa acţiunilor comune.
Studii:
- Studii superioare (licenţa) de preferat în unul dintre domeniile: tehnic (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică) sau economic/ financiar/juridic;
- Studiile postuniversitare in management sau MBA constituie un avantaj.
Experienţa în muncă:
- Minim 5 ani de experienţă în vânzări business; .
Experienţă managerială de minim 3 ani.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Gandire antreprenoriala si comerciala;
- Excelente abilitati de lucru cu oamenii;
- Foarte bune abilitati de conducere si supervizare;
- Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
- Foarte buna capacitate de convingere si influentare;
- Cunoştinţe temeinice ale produselor şi serviciilor de telecomunicaţii;
- Buna cunoastere a tehnicilor de vânzare;
- Orientare catre rezultate;
- Orientare catre clienti;
- Proactivitate, adaptabilitate;
- Foarte bune abilităţi de comunicare;
- Foarte bune abilitati de negociere;
- Cunoştinţe de limba engleză- nivel avansat;
- Bune cunoştinţe de operare PC;
- Disponibilitate de a călători;
- Permis de conducere categoria B (fără incidente).
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...