18-06-2017 | EXPIRA LA 18-06-2017
Job expirat
Atributii principale
- Organizarea si coordonarea contabilitatii operatiilor de capital, a imobilizarilor, a stocurilor, a tertilor, a trezoreriei, a cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, a angajamentelor si a altor elemente patrimoniale, a contabilitatii de gestiune, in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Intocmirea ajustărilor specifice standardelor internaționale de raportare financiară aplicabile companiei, cu scopul de a asigura conformitatea cu principiile contabile agreate la nivel de grup;
- Urmarirea respectarii principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului (prudenta, permanenta metodelor, continuitatea activitatii, independenta exercitiului, intangibilitatea bilantului de deschidere, necompensarea);
- Organizarea si participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- Urmarirea permanenta a respectarii legislatiei aplicabile din domeniul financiar-contabil;
- Asigurarea indeplinirii la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- Supravegherea reconcilierii si inchiderii conturilor;
- Asigurarea elaborarii balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- Asigurarea eficientei si calitatii lucrarilor executate in cadrul departamentului, la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
- Coordonarea intocmirii raportărilor recurente precum și elaborarea de analize, sinteze si rapoarte ad-hoc; livrarea informațiilor auditorului financiar extern.
- Studii superioare de specialitate (profil finante/contabilitate);
- Experienta in domeniul financiar-contabil – minimum 7 ani;
- Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale si abilitate de interpretare si aplicare a acestora;
- Experienta de lucru in SAP, modulele FI / CO;
- Abilitati foarte bune de operare PC (MS Office, in special Excel)
- Cunostinte bune de limba engleza, scris si vorbit
- Experienta in intocmirea declaratiilor specifice lunare, trimestriale, a situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale;
- Persoana responsabila, cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa, cu capacitate de analiza si sinteza;
- Persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicare si atitudine proactiva;
- Capacitate de organizare a activitatii, stabilire a priorităților, de impunere si respectare a termenelor.
Pachetul de beneficii:
- Salariu motivant;
- Sporuri si adaosuri salariale conform CCM la nivel de societate;
- Prime pentru sarbatori religioase, prima de vacanta;
- Tichete de masa;
Pe langa beneficiile materiale mentionate mai sus, enumeram si alte motive care sa va determine sa va alaturati echipei noastre:
- Mediu de lucru dinamic si placut, in care ideile si atitudinea proactiva sunt apreciate;
- Posibilitatea de a lucra impreuna cu o echipa de profesionisti;
- Sansa de integrare intr-o companie dinamica, in care se incurajeaza spiritul de echipa si competitia;
- Recompense corecte pentru realizari si bonusuri in functie de obiectivele realizate, efort, implicare si loialitate.
Infiintata in 1953, societatea RULMENTI S.A. ocupa o pozitie de frunte in industria de rulmenti din Romania de peste 60 de ani. Societatea a functionat initial ca un producator de rulmenti national. Dezvoltarea rapida in perioada anilor 1960-1970 a transformat-o intr-o organizatie industriala integrata pe plan regional, pozitionand-o intre companiile importante din industria rulmentilor din Europa de Est.
Astazi, pe langa fabrica de baza din Romania, grupul URB are unitati de productie in Ungaria, Turcia si India, precum si birouri comerciale in Berlin, Istanbul si Shanghai, realizand vanzari in peste 40 de tari si realizand peste 95% din cifra de afaceri totala prin vanzari la export.
Organizatia detine certificarea TUV SUD a sistemului integrat de management al calitatii conform ISO 9001 si ISO/TS 16949, certificarea Lloyd’s Register conform ISO 14001 si OHSAS 18001, ca o reflectare a concentrarii noastre constante pe calitate si pe satisfacerea clientului, precum si certificarea conform standardului IRIS Rev. 2 referitor la industria feroviara internationala.