Job expirat
- intocmire documente specifice activitatii de facturare (facturi, avize de insotire)
- dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
- promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile companiei;
- prezentarea ofertei de produse si servicii, consilierea clientilor in alegerea solutiei optime;
- realizarea obiectivelor stabilite de catre companie
- cunostinte operare PC la nivel avansat
- experienta de minimum 2 ani in activitatea de facturare
- experienta in operarea pe diverse platforme de gestiune
- capacitate de a lucra in echipa
- ablitati de comunicare si planificare
- initiativa, perseverenta, dinamism
- pachet salarial motivant,
- tichete de masa, o masa calda/zi
- cel mai mare furnizor de papetarie-birotica, consumabile si produse de ambalare din judetul Bistrita-Nasaud , importator si distribuitor national pentru aceste produse
- firma are implementate si certificate sistemele de Management al Calitatii ISO 9001, Management al Mediului ISO14001 si Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale SR OHSAS 18000