Job expirat
- Este reprezentantul legal al Bancii in relatiile cu autoritatile publice si cu clientii;
- Conduce si controleaza intreaga activitate bancara in cadrul Agentiei;
- Dezvolta si monitorizeaza actiunile de atragere a posibililor clienti, si pastrarea lor;
- Relationeaza cu piata locala si promoveaza imaginea si produsele oferite de Banca;
- Implementeaza strategii de atragere a potentialilor clienti, pastrarea lor, asigurandu-se de atingerea obiectivelor stabilite;
- Stabileste relatii pe termen lung cu clientii importanti si promoveaza imaginea si serviciile oferite de Banca;
- Este responsabil pentru mentinerea la un nivel ridicat a tuturor serviciilor oferite clientilor Agentiei;
- Participa la stabilirea bugetului Agentiei si monitorizeaza implementarea si realizarea acestuia;
- Stabileste in cooperare cu personalul pe care il coordoneaza, obiective calitative si cantitative pentru Agentie si urmareste indeplinirea lor;
- Se asigura ca activitatea si rezultatele activitatii agentiei sunt raportate corespunzator;
- Implementeaza procesele si procedurile de control pentru toate activitatile de la nivelul Agentiei, in conformitate cu politicile si standardele interne si externe;
- Organizeaza si realizeaza controlul financiar preventiv in concordanta cu normele legale;
- Controleaza activitatea Agentiei si se asigura ca obiectivele stabilite au fost indeplinite eficient si la timp;
- Asigura suport activitatatii de recrutare si selectie de personal pentru Agentie, precum si pentru activitatea de training.
Absolvent al unei Facultati cu profil Economic sau Juridic;
- Minim 3 ani de activitate bancara, coordonarea si administrarea unor activitati care prin natura lor apartin domeniului financiar;
- Excelente cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) si de utilizare PC;
- Orientare catre clienti si rezultate;
- Abilitati de vanzare de comunicare si negociere;
- Abilitati manageriale;
- Capacitatea de a lua decizii si de a lucra in conditii de stres;
- Organizare, flexibilitate, adaptabilitate;
- Initiativa si creativitate.
Bancpost se afla in plin proces de modernizare, proces care vizeaza repozitionarea retelei de unitati pe piata, optimizarea operatiunilor, sustinute de implementarea unui sistem informatic centralizat, adoptarea unei identitati corporative care sa reflecte apartenenta la grupul Eurobank EFG, precum si sporirea atractivitatii ofertei de produse si servicii.
Bancpost si-a construit in cei peste 14 ani de existenta un bun renume in tara si in strainatate, lucru confirmat, de altfel, de prestigioasa publicatie The Banker, membra a Grupului de Presa Financial Times, care a desemnat Bancpost Banca Anului in Romania, editia 2004, precum si de renumita publicatie Euromoney care a oferit Bancii premiul Cea mai buna banca din Romania in anul 2005 pentru guvernanta corporativa.
Prin obiectivului sau declarat de a deveni una dintre primele 3 banci din Romania, Bancpost si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestionata, eficienta si atractiva.
Suntem convinsi ca veti gasi in Bancpost atat o echipa tanara, activa si deschisa, dar si un mediu profesionist in care va veti putea dezvolta o cariera de succes.