Tehnician Suport Tehnic pentru sisteme integrate hardware-software

ABC Human Capital

07-03-2017 | EXPIRA LA 06-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Căutăm pentru departamentul nostru de Service tehnicieni pentru realizarea de suport tehnic telefonic şi remote în vederea diagnosticării problemelor hardware şi software care apar la clienţii societăţii noastre. Această poziţie solicită o persoană care să aibă cunoștințe practice medii în configurarea, diagnosticarea şi instalarea de echipamente IT tip laptop, desktop, printer, cunoştinţe medii despre reţelele informatice şi despre sistemele de operare Microsoft Windows, Microsoft Office etc.

Descrierea postului:
1. Acordarea de asistenţă tehnică prin telefon şi e-mail clienţilor de service:
- preluarea apelurilor telefonice si a e-mail-urilor cu scopul rezolvării problemelor tehnice apărute în utilizarea aplicaţiilor & serviciilor;
- analizarea incidentelor semnalate şi asigurarea suportului tehnic telefonic, remote si pe e-mail pentru soluţionarea acestora;
- menţinerea contactului cu clientul până la închiderea cazului de support;
- oferirea consultanţei tehnice telefonic, remote sau pe e-mail în vederea soluţionării problemelor hardware şi software semnalate de către client;
- diagnosticarea incidentelor şi escaladarea problemelor către celelalte departamente implicate;
- urmărirea rezolvării incidentelor;
- documentarea incidentelor întâlnite.

2. Comunicarea incidentelor care necesită intervenţie pe teren:
- transmite inginerilor de service problemele care necesită intervenţia la client;
- realizează interfaţa între client şi echipa de intervenţie până la soluţionarea problemei semnalate.


CERINTE

- Abilităţi dezvoltate de comunicare verbală şi scrisă;
- Bune cunoştinţe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet
- Punctual şi organizat;
- Orientat către client şi nevoile lui;
- Orientat către rezolvarea problemelor şi catre rezultate;
- Atitudine proactivă;
- Lucru în echipă;
- Abilităţi tehnice;
- Abilităţi de interrelaţionare;
- Disponibilitatea de lucru în schimburi;
- Rezistenţă la stres.


BENEFICII OFERITE

- Şansa de angajare într-o poziţie motivantă pentru dezvoltarea profesională. Şansa unei cariere în cadrul unei companii internaţionale cu o expansiune rapidă;
- Cursuri de pregatire profesională;
- Pachet salarial atractiv;
- Mediu de lucru competitiv;
- Echipă de management redutabilă, colegi tineri şi entuziaşti.
Puteti trimite CV-urile pe adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/