Job expirat
SCOP: Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand standardele si politicile companiei.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Intampina clientii si le prezinta varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
◦Face recomandari – in mod profesionist – privind produsele si serviciile companiei, astfel: ◦Identifica corect cererea clientului;
◦Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei – legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
◦Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
◦Cunoaste permanent care este stocul magazinului;
◦Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei; asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
◦Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
◦Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
◦In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de: ◦Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
◦Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
◦Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
◦Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
◦Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
◦Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
◦Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
◦Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
◦Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
◦Aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi – de cate ori este necesar – in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
◦Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
◦Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
◦Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
◦Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
◦Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin.
Studii:
◦Studiile medii finalizate
Experienţa în muncă:
◦Preferabil 1 an experienta intr-un rol similar;
◦Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet).
◦Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronice
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Orientare către client;
◦Initiativă;
◦Soluţionarea problemelor;
◦Muncă în echipă.
Pentru o carieră de succes, vino in echipa Germanos!
GERMANOS Telecom Romania, parte a grupului Telekom Romania este cel mai mare lanţ de magazine de telefonie mobilă din ţară care şi-a asumat misiunea de a conecta consumatorii obişnuiţi cu tehnologia mobilă. GERMANOS este prezent in Romania din 1996, consolidandu-şi de-a lungul anilor poziţia de lider in domeniu.
Primul magazin GERMANOS a fost deschis in Atena (Grecia), in anul 1980, intr-o locaţie de doar 20 de metri pătraţi, fiind specializat in vanzarea de baterii.
Lansarea telefoniei mobile pe piaţa din Grecia, in anul 1994, a reprezentat un moment important pentru GERMANOS care a devenit reţea de magazine specializată in telefonia mobila.
Reţeaua magazinelor GERMANOS constituie cea mai de incredere alegere pentru achiziţionarea unui telefon mobil, dar şi pentru service-ul acestuia. De ani de zile deja, GERMANOS garantează o servire excelentă, compania fiind specializată in alegerile de service de pionierat.
In orice magazin GERMANOS intri in lumea celor mai noi tehnologii mobile: produse şi servicii de telefonie mobilă (telefoane mobile, produse şi servicii Telekom Romania), accesorii pentru telefoane mobile şi servicii post vanzare, dar şi produse şi accesorii digitale precum camere foto, camere video, playere audio, telefoane DECT, carduri de memorie, servicii de noua generaţie precum conexiuni ADSL, televiziune digitală, servicii de voce oferite de Telekom Romania.
Alături de produsele telecom, gama de servicii oferite de GERMANOS Telecom Romania include: G-Garanţie pe viaţă - garantie pe toată durata utilizării telefonului mobil, G-agenda plus transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil in altul, G-service tehnic, G-plata facturilor pentru serviciile Telekom Romania, G-creditare posibilitatea achiziţionării produselor in rate sau G-ticket bilete la marile evenimente, G-precomandă oferă in avanpremieră cele mai noi produse de telefonie.
Cu peste 1000 de tineri entuziaşti ce lucrează atat in magazine, cat şi in zonele de suport, GERMANOS este una dintre cele mai dinamice companii din industria in care activează.
Eşti o fire energică, ai iniţiativă şi esti dornic da a obţine rezultate? Iţi place munca in echipă, ai o capacitate de acomodare rapidă la schimbare şi eşti conştient că in centrul atenţiei tale trebuie să fie CLIENTUL? Atunci noi suntem echipa din care să faci parte!