Job expirat
Aceasta oportunitate va ofera sansa de a va dezvolta cunostintele intr-un mediu profesionist pe o pozitie de
AREA SALES SUPERVISOR BRAILA/GALATI
cu urmatoarele responsabilitati:
* Planifica saptamanal / lunar, impreuna cu ASM: volume de vanzari, materiale POSM, masini, combustibil, deplasari;
* Realizeaza planificarea lunara a rutelor Agentilor de Vanzari, se asigura ca fiecare Agent si-a insusit targetul individual si verifica modul de indeplinire a obiectivelor stabilite la nivelul echipei;
* Verifica rapoartele zilnice de vanzari/ incasari sau orice alt raport care reflecta activitatea zilnica a Agentilor si propune masuri pentru corectarea neregulilor;
* Semnaleaza superiorului direct orice neregula aparuta si propune masuri de solutionare a problemelor cu care se confrunta astfel incat obiectivele si imaginea companiei sa nu fie afectate;
* Monitorizeaza depunerile zilnice ale incasarilor si a borderoului cu instrumentele de plata in modalitatile specifice de catre Agenti;
* Participa activ la sedintele saptamanale cu Agentii de vanzari si transmite corect toate obiectivele stabilite fortei de vanzari;
* Monitorizeaza/supervizeaza si verifica activitatea Agentilor de vanzari prin deplasare in zona lor de activitate si inspectarea acesteia (cunoaste clientii activi si controleaza: modul de derulare a relatiei cu clientii, modul de activare a clientilor potentiali, gradul de acoperire a zonei de vanzare, respectarea traseului stabilit, prezenta produselor firmei la punctele de vanzare, stoc la client si date de expirare, etc.) si intervine imediat pentru corectarea situatiilor necorespunzatoare;
* Intocmeste si transmite, la termenele stabilite, rapoartele si situatiile solicitate de Area Sales Manager;
* Face propuneri de imbunatatire a rapoartelor de vanzari in conformitate cu necesitatile departamentului.
Candidatul trebuie sa intruneasca minim urmatoarele cerinte:
* Studiile superioare finalizate;
* Experienta in vanzari de minim 2 ani intr-o companie FMCG; minim 1 an intr-o functie similara;
* Cunostinte medii de limba engleza;
* Foarte bune cunostinte de operare PC: MS Office;
* Capacitate de organizare, planificare, coordonare;
* Orientarea catre client si realizarea obiectivelor;
* Abilitati excelente de comunicare si negociere;
* Capacitate de monitorizare a pietei;
* Cunoasterea modalitatilor de lansare a unui nou produs pe piata.
Clientul nostru ofera oportunitatea de a lucra cu unul din cei mai importanti jucatori pe piata din segmentul lor de activitate.
Other notes
Eşti interesat de acest loc de muncă? Te rugăm să completezi formularul de contact sau să ne trimiţi CV-ul tău, atât în limba engleză cât şi în limba română, cu numărul de referinţă scris la subiectul email-ului de aplicaţie.
Founded in 1982, Grafton Recruitment has established itself as a world class provider of recruitment solutions. Grafton has experienced an impressive growth pattern in the last five years. The network has built to a total of 70 branch operations spanning 19 different countries including the United Kingdom, Republic of Ireland, Chile, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Lithuania, Russia, Portugal, France, Austria, Belgium, Turkey, UAE and Romania.