Job expirat
Organizează, coordonează, controlează şi planifică activitatea depozitului farmaceutic conform ghidului de distribuţie angro şi procedurilor companiei.
Răspunde direct de activităţile de recepţie, depozitare, colectare, verificare şi livrare a produselor farmaceutice conform procedurilor interne şi legislaţiei in vigoare;
Răspunde de substanţele cu regim special;
Înregistrează, investighează şi soluţionează reclamaţiile primite de la clienţi conform procedurii;
Organizează şi coordoonează activităţile de verificare a stocului si inventariere;
Verifica valabilitatea autorizaţiilor de punere pe piaţă
Desfăşoară activităţi de autoinspecţie şi monitorizează deviaţiile de temperatură conform procedurii;
Informează, instruieşte şi evaluează echipa din subordine asupra procedurilor de lucru, instrucţiunilor de lucru şi legislaţiei în vigoare;
Se informează continuu şi aplică legislaţia emisă de organele competente cu privire la activitatea de distribuţie a medicamentelor.
Studii superioare de specialitate - absolvent de Farmacie;
Certificat de Membru al Colegiului Farmaciştilor;
Cunoştinţe de legislaţie referitoare la calitatea medicamentului;
Cunoştinţe medii de limba engleză şi operare P.C.;
Persoană organizată, cu abilităţi de coordonare şi planificare, aptitudini de comunicare;
Experienţă minimă - 1 an în distribuţia produselor farmaceutice.
Compania noastră vă oferă un pachet salarial atractiv şi posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără şi dinamică şi de a vă construi o carieră în domeniul distribuţiei de medicamente.
Companie de import şi distribuţie produse farmaceutice, PharmaFarm, membră a grupului Gedeon Richter România S.A. este distribuitor cu acoperire naţională pe piaţa farmaceutică. Cu o reţea de 9 filiale în oraşele Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureş-Corunca, Timişoara, Bucureşti, Craiova, Brăila, Constanţa, Iaşi, activitatea de bază a companiei este focalizată pe distribuţia de produse farmaceutice.