Job expirat
1. Emite facturi pe baza comenzilor;
2. Invata si cunoaste produsele comercializate;
3. Intretine si completeaza baza de date a clientilor;
4. Relatii eficiente si de calitate cu clientii si furnizorii;
5. Incaseaza numerarul si primeste documentele de plata;
6. Verifica facturile de marfa sub aspectul corectitudinii lor;
7. Inregistreaza facturile in sistemul de gestiune a stocurilor;
8. Indosariaza si arhiveaza facturile;
9. Emite, verifica si inregistreaza facturi clienti, furnizori, diverse, chitante, intocmire registru de casa;
10. Tine evidenta stocurilor si participa la inventare;
11. Gestioneaza activitatea de „mediu”;
12. Gestioneaza activitatea SSM/SU/Pontaje;
13. Gestioneaza si monitorizeaza promotii;
14. Executa activitati de secretariat;
15. Urmareste si recupereaza creante;
16. Asigura plata la termen a obligatiilor financiare ale firmei fata de bugetul de stat, alte obligatii fata de terti (eventual);
17. Alte sarcini necesare desfasurarii activitatii.
• Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire.
• Experienta in contabilitatea primara / secretariat constituie un avantaj;
• Cunostinte de operare PC (MS Office);
• Abilităţi de comunicare;
• Abilitati de calcul;
• Orientare spre client;
• Aptitudine generala de invatare;
• Capacitate de a pastra confidenţialitatea informaţiilor interne şi externe;
• Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor adaptare la schimbări şi situaţii speciale;
• Aptitudinea de a lucra cu documente.
Va oferim oportunitatea de a lucra impreuna cu o echipa tanara si motivata, intr-un mediu relativ dinamic, cu posibilitatea de dezvoltare profesionala.
Activitatea se desfasoara in Branesti - Ilfov, iar transportul din Bucuresti este asigurat in mod obisnuit prin masinile companiei.
Compania noastra este una dintre cele mai cunoscute pe piata lumanarilor si candelelor. Suntem o echipa tanara si motivata, cu provocari profesionale continue.