Agent comercial suport - Sunlight Brasov

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

17-03-2016 | EXPIRA LA 16-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Indeplineste responsabilitati de secretariat si administrative specifice filialei in care opereaza si poate oferi suport in diverse activitati personalului subordonat Directorului Regional de Filiala, avand la baza o buna cunoastere a regulilor, procedurile si politicilor companiei.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Desfasoara operatiuni zilnice legate de: colectarea incasarilor agentilor de vanzare; verificarea chitantelor agentului de vanzare pentru evitarea eventualelor falsuri, pregatirea banilor si documentelor necesare depunerii lor in banca; colectarea instrumentelor de plata (CEC, bilete la ordin) de la agentii de vanzare si verificarea corectitudinii completarii acestora; depunerea instrumentelor de plata (CEC, bilete la ordin) in banca; introducerea chitantelor si a incasarilor prin banca in aplicatia IT a companiei; intocmirea registrului de casa si a borderoului de incasari; verificarea chitantelor pe baza borderoului de incasari;
•Emite facturi de vanzare catre clienti sau de comision;
•Verifica eventualele neconcordante intre fisa de magazie din aplicatia IT si fisa de magazie a gestionarului;
•Emite avize de expeditie catre agentii ex-van;
•Importa avize de expeditie pentru marfa primita si efectueaza NIR;
•Verifica documente (facturi manuale, facturi de calculator, ordonate dupa numar si data), le arhiveaza si le trimite catre sediul central;
•Intocmeste saptamanal (sau de doua ori /saptamana) rapoarte necesare agentilor de vanzari sau departamentelor de la sediul central;
•Gestioneaza documentele cu regim special conform procedurilor existente;
•Participa la inventarul filialei si pregateste fisierele de inventar, declaratiile dinaintea efectuarii inventarului;
•Administreaza baza de date cu clientii filialei;
•Asigura confidentialitatea si siguranta informatiilor folosite pe parcursul indeplinirii responsabilitatilor postului;
•Respecta si asigura implementarea politicilor companiei si ale departamentului;
•Verifica corectitudinea datelor de identificare a clientilor noi catre care emit facturi reprezentantii de vanzari Bucuresti si introduce clientii noi in sistemul de operare SAP;
•Verifica transmiterea corecta a facturilor din sistemul Hermes in SAP pentru reprezentantii de vanzari din filiala;
•Elaboreaza diverse rapoarte la cererea managementului;
•Mentine relatia cu celelate structuri din cadrul companiei.


CERINTE

• Studii medii economice;
• Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;
• Cunostinte solide de MS Office;
• Cunostinte minime de operare sistem ERP (preferabil SAP);
• Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
• Initiativă;
• Orientare catre client;
• Orientare către rezultate;
• Orientare catre detalii;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.