24-05-2018 | EXPIRA LA 24-05-2018
Job expirat
GI Group angajeaza pentru unul dintre clientii sai, un important producator in industria automotive, Analist calitate clienti/ Quality Customer Support
Cerinte:
Studii superioare tehnice absolvite.
Limba engleza nivel mediu - avansat
Experienta in domeniul calitatii minim 1-2 ani.
Cunostinte privind instrumentele calitatii (FMEA, Ishikawa, PPAP, 8D, CC/SC, cerinţele specifice clientului).
Abilitati organizatorice si de comunicare.
Intocmeste instructiuni de control.
Coordoneaza completarea PLP si FMEA.
Participa la realizarea PPAP.
Foloseste instrumentele specifice calitatii.
Raporteaza si evalueaza indicatorii de calitate.
Responsabil pentru prelucrarea reclamatiilor primite de la clienti.
Supravegheaza repectarea termenelor si implementeaza masuri pe probleme de calitate.
Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă.
Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare domeniului resurselor umane. Datorită prezenței directe cât și a parteneriatelor strategice la nivel global, clienți din peste 40 de țări din Europa, Africa, Asia și America pot beneficia de serviciile noastre.
Clasată la nivel global ca fiind una dintre cele mai mari companii de resurse umane, clasament realizat de către Staffing Industry Analysts, compania este membră corporate a World Employment Confederation - Confederația Mondială a Ocupării Forței de Muncă (fostă CIETT). În anul 2015, Gi Group a avut colaborări cu peste 12.000 de companii, cu o cifră de afaceri de 1.600 milioane de euro.