30-08-2016 | EXPIRA LA 29-09-2016
Job expirat
SCOP: Raspunde de managementul intregului proces al ciclului de viata pentru aplicatiile din zona de Inventariere Retea / Livrare Servicii pentru a asigura dezvoltarea si operarea optima a acestora si a sprijini astfel procesul general de business.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Se ocupa de analiza cerintelor de business pentru aplicatiile de NI/SD pentru a asigura furnizarea si implementarea solutiilor care sa raspunda cerintelor tehnice, organizationale si de business specificate;
Asigura managementul dezvoltarilor si interfata cu vendorul pentru a asigura livrarea solutiilor in termenele agreate (conform procedurilor de release management);
Asigura managementul activitatilor de administrare si suport operational sisteme: administrare sistem de operare/baze de date, back-up, administrare software dezvoltate de catre terti, sarcini operationale de rutina pentru aplicatii, aplicare de patch-uri/instalare licente, comprimare baze de date.
Asigura managementul activitatilor de upgrade sisteme si release management;
Monitorizeaza si asigura buna desfasurare a activitatilor din cadrul contractelor de suport licente si solutie E2E cu producatorul sau terti;
Actualizeaza baza de date a aplicatiilor informatice elaborate in interiorul companiei pentru a asigura buna intelegere, intretinere si utilizare a acestora, a sprijini utilizatorii finali si a asigura satisfactia acestora optimizand astfel procesul de afaceri;
Elaboreaza si actualizeaza manualele de descriere si utilizare pentru aplicatiile existente sau in curs de dezvoltare.
Studii:
• Studii superioare – profil informatic (Automatica si Calculatoare, Informatica, Cibernetica, Statistica si Informatica Economica).
Experienţa în muncă:
• 1-2 ani experienta in domeniu.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunostinte solide legate de ciclul de dezvoltare de aplicatii;
• Cunostinte arhitectura de sistem si tehnici de programare;
• Cunostinte de nivel mediu de SQL/PLSQL 11g, OracleForms/Reports 10g, Java, JavaScript, JSP;
• Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
• Bune abilitati de comunicare;
• Orientare catre rezultate;
• Orientare catre client;
• Bune abilitati de analiza si sinteza;
• Lucru in echipa.
• Rezistenţă la stres, răbdare;
• Organizat şi proactiv;
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.