Job expirat
Responsabilitati:
• Întocmeste ofertele de service, le transmite catre client, menţine relatia cu clientul;
• Comunica şi colaboreaza permanent cu inginerii de pe teren pentru a îndeplinii şi satisface necesităţile şi solicitările clientului;
• Intocmirea corectă a facturilor de service, urmăreste emiterea şi transmiterea în timp util a acestora, conform contractelor în derulare şi se asigură de existenţa dovezilor necesare de primire şi acceptare a facturilor de către client;
• Urmăreşte procesul comenzilor de reparaţii, asigurându-se de livrarea pieselor de schimb, înlocuirea acestora şi obţinerea feed-back-ului din partea clientului;
• Menţine şi actualizeaza baza de date cu privire la: angajaţi, date tehnice echipamente, clienţi şi contracte;
• Studii medii/superioare in domeniul tehnic
• Experienta anterioara intr-un post similar – reprezinta un avantaj
• Engleza – nivel mediu
• Operare calculator: Microsoft Office
Salariu motivant