Multinationala angajeaza Agenti servicii clienti

BANCA DE JOBURI

25-11-2015 | EXPIRA LA 25-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Compania Banca de Joburi – cu peste 14 ani experienta in recrutarea si plasarea cetatenilor romani in Romania si strainatate recruteaza Agenti servicii clienti pentru o companie multinationala in cadrul careia aveti o reala sansa de dezvoltare din punct de vedere profesional.

Acesta este un proiect de recrutare destinat vorbitorilor de limbi straine precum Franceza/ Germana / Olandeza/ Araba/ Rusa/ Ebraica, Italiana la nivel avansat si cumulativ Engleza minim la nivel mediu, care doresc sa faca o cariera in cadrul unei companii multinationale unde au oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

Locurile de munca sunt in Brasov si Sibiu, iar angatilor ce nu sunt din zona li se ofera si un pachet de relocare.

Companie multinationala, cu peste 63 000 de angajati, furnizor de servicii de outsourcing ce proiecteaza si implementeaza solutii pentru o mare varietate de procese de afaceri de-a lungul lanțurilor de servicii integrate. Compania ofera servicii de suport telefonic, mail sau chat pentru clientii diferitelor platforme de cumparaturi on-line. Tipul serviciilor difera de la proiect la proiect si pot fi servicii de tip tehnic pentru anumite produse sau servicii pre si post vanzare.

Numar de posturi vacante:
- 3 Agenti servicii clienti (lb. Olandeza) pentru Brasov
- 18 Agenti servicii clienti (lb. Franceza) pentru Brasov
- 43 Agenti servicii clienti (lb. Germana) pentru Brasov
- 3 Agenti servicii clienti (lb. Germana) pentru Sibiu
- 3 Agenti servicii clienti (lb. Rusa) pentru Brasov
- 6 Agenti servicii clienti (lb. Italiana) pentru Brasov
- 1 Agenti servicii clienti (lb. Ebraica) pentru Brasov

Nationalitati acceptate:
- Romana
- Republica Moldova (dubla cetatenie)
- Alte nationalitati care detin pasaport european.

Se ofera o perioada de pregatire care dureaza intre 2-5 saptamani (in functie de proiect). Perioada de pregatire se plateste conform salariului negociat.

Responsabilitati:
- Opereaza toate serviciile electronice destinate clientilor - preia si initiaza apeluri si e-mailuri, opereaza in baza de date
- Furnizeaza informatii prin telefon, e-mail sau chat, acorda asistenta, trateaza reclamatii conform procedurilor si instructiunilor de lucru
- Inregistreaza fiecare apel, e-mail si chat preluat sau initiat in baza de date, in conformitate cu procedurile de lucru
- Participa la imbunatatirea parametrilor cantitativi si calitativi ai serviciului clienti
- Promoveaza imaginea companiei prin atitudine, cunostinte, orientare catre client si disponibilitate fata de nevoile clientilor
- Acorda suport colegilor mai putin experimentati si dovedeste spirit de echipa
- Este instruit si isi insuseste modificarile intervenite in procedurile si serviciile companiei
- Cere asistenta din partea Supervisor-ului sau coach-ului pentru rezolvarea apelurilor si e-mailurilor dificile
- Cunoaste si respecta prevederile regulamentului de ordine interioara si a procedurilor de lucru din companie
- Cunoaste si respecta regulile si procedurile companiei privind standardele de securitate si protectie a datelor


CERINTE

Personalitatea preferata:
- Atitudine pozitiva
- Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa
- Orientare spre client si spre rezolvarea problemelor
- Atitudine proactiva
- Adaptabilitate si capacitate de a gasi rapid solutii
- Capacitate analitica si atentie la detalii
- Flexibilitate
- Spirit de echipa
- Bune abilitati de operare PC si viteza de tehnoredactare
- Intelegerea si respectarea procedurilor de l;ucru
- Disponibilitate la program de lucru in ture/weekend, disponibilitate 24/7 pentru limba franceza si germana, pentru olandeza de L – V, in intervalul 09:00 – 21:00, pentru Araba+ Engleza L-DU in intervalul 07:00-19:30,
Pentru Ebraica du- joi in intervalul 09:30-18:30, pentru Rusa L-VI in intervalul 08:00- 18:00 iar pentru italiana L-DU in intervalul 10:00-22:00;
- disponibilitate de a lucra 2 week-end-uri/luna, avand zilele libere in cursul saptamanii;
- disponibilitate pentru a lucra tura de noapte 1 saptamana/luna.


BENEFICII OFERITE

Avantajele postului:
- Salariu atractiv
- Bonusuri lunare
- Tichete de masa
- Bonusuri de performanta
- Asigurare medicala privata
- Activitate in cadrul unei echipe de profesionisti.
- Angajari urgente in cadrul unei companii de prestigiu.

Bonusuri acordate:
- Asigurare privata la Regina Maria Premium Plus
- Discount la abonament 7 cards ce include mai multe programe de sport (acces la 11 sali de sport incluse in abonamentul 7 cards)
- Discount la locurile de joaca pentru copii – Tara Viselor
- Vouchere de taxi pentru turele de noapte
- Discount 15% la cantina
- Bonus de performanta acordat in functie de criteriile: performanta, disciplina, prezenta.


DESCRIEREA FIRMEI

BANCA DE JOBURI este o companie de recrutare si plasare personal in tara si in strainatate, acreditata de Ministerul Muncii inca din anul 2004, sub numarul 56.

Activitatile principale ale companiei sunt:
1. Medierea contractelor de munca in strainatate;
2. Servicii de consultanta cu privire la orientare si indrumare in cariera;
3. Intermedierea inregistrarii studentilor la diferite institutii de invatamant si la diferite cursuri de calificare in strainatate.
4. Servicii de consultanta cu privire la conditiile legale de penetrare pe piata muncii in diferite tari (cadrul legal de angajare, conditii de angajare etc. ).
5. Recrutare si plasare de personal in tara.

Puteti gasi locuri de munca in tara si strainatate in orice domeniu doriti, accesand site-ul nostru www.bancadejoburi.ro .