Job expirat
- Intocmirea raportarilor specifice, catre superior si catre firma din Germania;
- Urmarirea modului de desfasurare a activitatilor in departamentul de vanzari si cel de service;
- Implicarea in proiecte de sine statatoare;
- Organizarea activitatii in absenta managerului;
- Implicarea in activitati administrative/organizatorice;
- Participare si reprezentare la targuri de specialitate.
- Experienta in activitati administrative (domeniul operational);
- Studii superioare;
- Cunostinte avansate de limba germana;
- Bune cunostinte de limba engleza;
- Bune abilitati organizatorice;
- Bune abilitati de comunicare, sinteza si analiza;
- Persoana proactiva, cu initiativa
DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.
Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.