Job expirat
Descrierea postului:
Rol:
Informarea politicoasa si eficienta a clien-ilor existen-i si poten-iali, răspunzând la întrebările
acestora referitoare la produsele, serviciile si preturile companiei si contracte. Angajatul va
acorda aten-ie satisfacerii clientului.
Asigurarea cresterii utilizarii serviciilor Vodafone prin activitati de vanzare si retinere a
clientilor in retea.
Responsabilitati:
1. Relatii clienti
• Furnizarea de informa-ii clientilor, atat a celor care folosesc serviciul cu cartele preplatite
cat si a celor care folosesc serviciul cu abonament precum si a clientilor potentiali, persoane
fizice, despre caracteristicile produselor si serviciilor, preturile, livrarea, condi-iile
contractuale, garan-ie si asistenta tehnica. Angajatul va promova imaginea companiei, va
încuraja clien-ii sa viziteze distribuitorii sau magazinele companiei, sau va contacta
departamentul de vanzari in legătura cu clientul poten-ial.
• Furnizarea informa-iilor solicitate de clien-ii persoane fizice, atat de catre cei care folosesc
serviciul cu cartele preplatite cat si de catre cei care folosesc serviciul cu abonament, despre
caracteristicile produselor noi, in special despre telefoane, ambalaje, preturi, livrare si
garan-ie. Angajatul discuta, de asemenea, aspecte legate de facturi si facturare.
• Proceseaza reclama-iile clientului, de o maniera profesionista si politicoasa, pentru a
rezolva toate aspectele care tin de competenta sa. Angajatul trebuie sa cunoască si sa
inteleaga problematica pentru a putea rezolva reclama-ia prompt si conform instruc-iunilor
stabilite. Angajatul va transmite spre analizare reclama-iile mai complexe specialistului de
Relatii cu Clientii, sefului de colectiv sau managerului.
• Angajatul va colabora cu clien-ii care solicita rezilierea contractului lor cu compania.
Aceasta presupune ca angajatul sa inteleaga pozi-ia clientului si sa găsească solu-ii pentru a
păstra clientul in re-ea si pentru a servi interesul companiei. Aceasta forma de vânzare
impune angajatului sa compare produsele, serviciile si preturile competitive si sa facă apel la
motivele ini-iale pentru care clientul a dorit sa aibă un telefon mobil.
• Identifica si intelege nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune spre
vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor acestora;
• Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de produse si servicii Vodafone cu
scopul de a incheia cu succes procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor de
vanzare agreate prin acordul individual de performanta;
• Asigura legătura cu furnizorii si personalul de la dept. de vânzări pentru a grăbi livrarea,
pentru a dezvolta legaturi specializate si pentru a transmite reclama-iile sau solicitările
clien-ilor. Problemele si întrebările de natura tehnica se transmit personalului de la serviciul
de asistenta tehnica.
2. Inregistrarea solicitarilor clientilor
• Tine evidenta motivelor pentru care clientul l-a contactat, cu scopul de a mari gradul de
satisfacere a clien-ilor ca urmare a intelegerii depline a nevoilor fiecărui client si pentru
personalizarea modului sau de a aborda fiecare client si prin identificarea motivelor generale
sau specifice ale cererilor si reclama-iilor clientului.
3. Respectarea programului de lucru specific
• Raspunde la cerintele de prezenta la program in intervalele de timp si in zilele solicitate de
companie, in functie de planificarea realizata la nivelul departamentului.
-Studii liceale finalizate
-Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu
-Experienta de lucru cu clientii de minim 6 luni preferabil
-Abilitati de comunicare
-Cunoastinte PC:Oultlook, Word, Excel
Why Vodafone?
Did you know how did we get our name? Our founders had their eyes firmly on our future. They were so enthusiastic about mobile telecommunications that they forecast that one day people would do more than talk over their phones. So they gave us a future-proof name that embraces both voice and data: VOice and DAta mobile communication: Vodafone.
Today our founders’ dreams are a reality and the name they invented is a powerful global brand.
Vodafone is the world’s leading telecommunications company. Millions of people in every corner of the globe choose Vodafone to talk text and connect to data services that help them make the most of every day.
Our success comes from the outstanding people that make up the global team. Many of the tasks we face are more than anyone can do alone, so our future depends on attracting, rewarding and retaining those who share our ‘can-do’ attitude.
We’re building a culture that makes us feel valued, we feel empowered to get the job done, we work together and help others do the same, and we’re passionate about being the communications leader in an increasingly connected world
Because our business is becoming more and more complex by the day, we’re constantly looking for new ways to support, coach and develop our people. Whatever your area, you can expect ongoing learning opportunities that will help you develop your abilities.
When we say we’re passionate about our people, it’s more than just a phrase. It’s a way of working.
Why not choose Vodafone for your next career move? You can search and apply for current opportunities via the links below.