Job expirat
Viitoarele responsabilitati:
- Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata;
- Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
- Initierea si finalizarea comenzilor primite de la clienti;
- Promovarea produselor din oferta eMAG;
- Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; fidelizarea clientilor;
- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati
Ce ne dorim?
- Studii superioare (absolvent sau in curs);
- Sa ai bune abilitati de comunicare
- Cunostinte tehnice despre produse IT;
- Experienta in vanzari IT;
- Sa ai cunostinte de limba engleza;
- Nivel avansat de cunoastere a pachetului office;
- Un coleg cu atitudine proactiva, orientare spre rezolvarea problemelor, capacitate de a relationa cu usurinta, orientare catre client si usurinta in luare deciziilor;
- Cursuri in domeniul tehnicilor de vanzare sau de comunicare reprezinta un avantaj;
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.