Job expirat
- Preluarea cererilor de la clienti (telefonic sau prin preluarea formularelor online si a emailurilor) si transmiterea ofertelor
- Asistenta clienti: telefonic, prin email sau la sediul agentiei
- Activitati de promovare a ofertelor electronic si/sau prin marketing direct
- Efectuarea rezervarilor si incheierea tranzactiilor cu clientul (emitere documente contractuale si fiscale)
- Urmăreşte respectarea termenelor de plată de către clienţi
- Verifică adresa de e-mail şi răspunde în termenul stabilit de companie corespondenţei
- Oferă toate informaţiile suplimentare solicitate de clienţi conform politicii companiei
- Încheie poliţe de asigurare pentru călătorie
- Atitudine profesionala la telefon si in sediu (voce placuta, aspect fizic placut, empatie si atitudine pro-activa)
- Cunoasterea pietei de produse turistice si a particularitatilor acesteia
- Aptitudini de lucru în echipă, abilitatea de a prioritiza, atitudine pozitivă, rezistenţă la stres
- Cunostinte in operarea calculatorului: Word, Excel, Outlook, etc.
- Experienta constituie un avantaj.
- Comunicativitate, seriozitate, punctualitate, putere de convingere, initiativa, atentie distributiva
- Cunoasterea foarte bine a limbii engleze (scris si vorbit)
Agentie de turism