Job expirat
Clientul nostru este o companie multinationala aflata in plina expansiune, membra a unui puternic grup european, lider de piata in segmentul distributiei de piese pentru autoturisme/camioane/vehicule comerciale, echipamente service s.a. cu peste 30 de filiale la nivel national si un important centru logistic in Brasov.
Responsabilitati:
- Organizeaza, coordoneaza si supravegheaza activitatea departamentului logistic al companiei si a depozitului central;
- Coordoneaza si controleaza permanent activitatea si capacitatea de depozitare si stocare a pieselor si echipamentelor existente in depozit;
- Urmareste activitatea furnizorilor de servicii de transport;
- Coordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare si pentru a optimiza costurile de transport;
- Coordoneaza si controleaza expeditiile de marfa si investigheaza care sunt cauzele lipsei produselor din stocuri;
- Participa la procesele de inventariere periodice;
- Se asigura de functionarea corecta a sistemului informatic cu privire la toate activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare;
- Ofera informatii si suport celorlalte departamente ale companiei cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse, achizitii, etc.
- Stabileste obiective, sarcini si termene-limita pentru subordonati, responsabilizeaza si ofera suport in realizarea acestora, totdata urmarind atingerea/indeplinirea lor;
- Se implica activ in procese de evaluare a performantelor angajatilor din subordine, potrivit procedurilor si politicii companiei;
- Concepe proceduri la nivel de departament, le implementeaza si urmareste respectarea acestora in randul angajatilor si al colaboratorilor;
- Realizeaza la timp si complet situatiile sau rapoartele solicitate de managementul companiei cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute;
Cerinte:
- Experienta OBLIGATORIE de minim 5 ani pe o pozitie similara ca responsabilitati si nivel ierarhic;
- Experienta in domeniul Automotive reprezinta un avantaj puternic;
- Abilitati reale de organizare, coordonare, luare a deciziei si rezolvare de probleme;
- Studii superioare;
- Competente tehnice si operationale specifice domeniului logistic;
- Cunostinte foarte bune de limba engleza (scris/citit/conversational);
- Aptitudini avansate de operare PC - MS Office si baze de date; pot reprezenta un avantaj cunostintelele de Navision si de software pentru identificare piese auto;
- Permis de conducere categoria B.
IntegraHR - dedicat oamenilor
Suntem o echipa de specialisti cu 5 ani experienta in domeniu - dedicata dezvoltarii companiilor partenerilor nostri prin oferirea de servicii de resurse umane care sa sprijine managementul si angajatii in atingerea obiectivelor si performantelor dorite.
www.integrahr.ro