INGINER CALITATE CLIENTI - ANTIVIBRATIE

Adecco Romania

02-11-2016 | EXPIRA LA 02-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Responsabil de relatia cu clientii, cunoasterea cerintelor lor si implementarea acestora in cadrul activitatii din uzina, lucrul cu portalul clientilor;
• Responsabil cu monitorizarea performantelor la client (PPM, nr.reclamatii, rata livrarilor); intocmeste rapoarte periodice a performantelor clientilor;
• Gestioneaza reclamatiile de la client si raspunde de rapoartele 8D;, alertarea celor implicati; furnizeaza datele necesare pentru rezolvarea reclamatiei; urmareste respectarea termenelor de raspuns conform pasilor din 8D; verifica inchiderea actiunilor corective si preventive; escaleaza superiorului in cazul in care aceste cerinte nu pot fi indeplinite;
• Responsabil de gestionarea derogarilor catre client, completarea conform specificului clientului, transmitere, urmarire aprobare, inchodere derogare;
• Participa la instuirea operatorilor referitoare la metodele de control si urilizarea echipamentelor de masura;
• Planifica, realizeaza audituri de post de lucru si de proces; intocmeste rapoarte periodice a indicatorilor de calitate in sectorul de productie;
• Acorda suport sectorului de productie si este pilotul utilizarii metodelor si instrumentelor calitatii;
• Gestioneaza si actualizeaza documentatia de la posturile de lucru in conformitate cu controlul documentelor; coordoneaza intocmirea si actualizarea cataloagelor de acceptanta;
• Participa la audituri – de la client, de certificare si audituri interne de proces si sistem;
• Participa la stabilirea cauzelor radacina ale problemelor, la implementarea actiunilor corective si preventive care ii revin;
• Participa in cadrul echipei la introducerea in fabricatie a noilor produse;
• Raporteaza managerului de calitate.


CERINTE

• Studii tehnice superioare (TCM, AR, SIM) ;
• Experienţă 3 ani în domeniul calităţii în industria auto ;
• Cunoaşterea sistemului de calitate ISO/TS16949 si ISO 9001;
• Cunoastere a rapoartelor 8D si a celor 7 instrumente ale calitatii ;
• Constituie avantaj curs auditor intern/extern de calitate ;
• Cunostinte statistice SPC/MSA constituie avantaj ;
• Operare PC : MS Office , Autocad – avanta;
• Persoana responsabila, constiincioasa, bun comunicator ;
• Cunostinte de limba franceza sau engleza nivel avansat ; limba germana – avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro


ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro


BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro


CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro


IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro


ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro


PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro


PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro


SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro


TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro