Job expirat
- defineste, pune in practica si administreaza politicile de personal, respectand viziunea companiei,
- se implica in recrutarea si selectarea personalului pentru posturile disponibile,
-angajeaza, integreaza, formeaza si evalueaza echipele,
-administreaza carierele, evolutiile, remunerarile, competentele personalului,
-organizeaza activitatea departamentului case, este responsabil de imaginea si de rentabilitatea acestui departament,
- organizeaza , coordoneaza echipele din subordine si administreaza timpul de munca al angajatilor
- determina si coordoneaza politica comerciala a sectorului caselor si a serviciului receptie clienti,
- controleaza fiabilitatea incasarilor si a mijloacelor de plata.
-studii superioare finalizate,
-experienta minim 3 ani in coordonarea unui departament de resurse umane, de preferinta in domeniul marii distributii si minim 2 ani experienta in retail, in departamentul case,
- capacitate de efort sustinut
- abilitati de coordonare si management al echipei,
- orientare catre client,
- comunicativitate, autonomie, dinamism, capacitate de anticipare.
Pachet salarial atractiv
Training intern
Posibilitati de dezvoltare a carierei
Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in 12 tari pe 3 continente si reunind mai mult de 210.000 de colaboratori. In cei peste 50 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale.
Daca iti doresti sa faci parte din echipa Auchan Romania, daca vrei sa lucrezi intr-un mediu civilizat si colegial, cu reale perspective de evolutie, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.