Job expirat
SCOP: Desfăşoară activitatea de promovare şi vânzare a serviciilor ROMTELECOM, respectând procedurile de lucru existente. Oferă informaţii de înaltă calitate clienţilor cu care interacţionează. Contribuie activ în vederea îndeplinirii obiectivelor compartimentului respectând standardele de calitate.
Responsabilităţile principale:
• Promovează şi vinde atât proactiv cât şi reactiv serviciile ROMTELECOM, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de şefii ierarhici superiori. Urmăreşte stadiul cererilor înregistrate şi contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informaţiile necesare pentru semnarea contractului.
• Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea vânzării serviciilor Romtelecom către clienţi, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.
• Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile Romtelecom. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom.
• Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
• Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
• Studii medii/superioare.
• Experienţa în muncă: 6 – 12 luni în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii
• Abilităţi de vânzare şi negociere;
• Abilităţi de comunicare;
• Abilităţi de ascultare;
• Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
• Stabilitate emoţională;
• Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
• Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
• Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom repretinta un avantaj
• Cunoştinţe software.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.