19-01-2016 | EXPIRA LA 18-02-2016
Job expirat
◦Promovează şi vinde atât proactiv cât şi reactiv serviciile companiei, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de şefii ierarhici superiori; urmăreşte stadiul cererilor înregistrate şi contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informaţiile necesare pentru semnarea contractului;
◦Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea vânzării serviciilor companiei către clienţi utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
◦Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile companiei; utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua companiei;
◦Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
◦Promovează produsele şi serviciile companiei în toate apelurile eligibile;
◦Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
◦Stabileşte întâlniri pentru Reprezentantul de vanzari partener, în vederea atingerii şi depăşirii targetului;
◦Propune soluţii de înbunătăţire a relaţiei operator telesales-reprezentant vanzari, ţinând cont de indicatorii de performanta alocati;
◦Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru;
◦Solicită ajutorul şefului de tură/ supervisorului/managerului ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşeşte competenţa proprie;
◦Va permite supervisorului/managerului sa îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul îndeplinirii sarcinilor de serviciu la cel mai înalt nivel de profesionalism;
◦Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de Call Center, comunicate de şeful ierarhic superior.
◦Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de call center, comunicate de superiorul direct;
Studii:
•Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj).
Experienţa în muncă:
•Intre 6 – 12 luni de experienta în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere;
•Foarte bune abilităţi de comunicare;
•Foarte bune abilităţi de ascultare;
•Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
•Stabilitate emoţională;
•Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
•Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
•Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
•Cunoştinţe despre produsele şi serviciile companiei;
•Cunoştinţe software.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.