Job expirat
Responsabilitati
-Coordoneaza si raspunde de activitatea proiectului si implicit a agajatilor alocati pe proiect
-Este responsabil de relatia cu clientul de la semnarea contractului comercial pana la incasarea intregii contravalori a contractlui si incheierea acestuia cu succes;
-Stabilirea si mentinerea unei relatii profesionale cu clientii si alte parti implicate in proiecte;
-Demareaza proiectele conform itemilor stabiliti la sedinta de predare a proiectelor;
-Participarea la toate fazele proiectelor de la inceputul acestuia si pana la receptia finala;
-Coordoneaza si integreaza activitatile proiectelor;
-Conduce si administreaza resursele materiale, financiare si umane ale proiectelor R;
-Subcontracteaza atunci cand este cazul, parti ale proiectelor, conform procedurii interne;
-Negociaza cu subcontracatntii si furnizorii in cel mai bun interes la firmei;
-Realizeaza mapa comparativa pentru negocieri (mapa va cuprinde 3 oferte, cele mai potrivite si avantajoase proiectelor);
-Negociaza Notele de Comanda Suplimentara si Notele de Renuntari cu beneficiarii sau reprezentantii acestora;
-Monitorizeaza activitatile proiectelor si resursele pentru a diminua riscul;
-Raspunde de incadrarea in termene limita, bugete alocate si productivitate in ceea ce priveste subcontractorii si angajatii firmei;
-Este responsabil cu calitatea lucrarilor executate;
-Centralizarea in colaborare cu proiecteantii si responsabilul cu aprovizionarea a tuturor documentelor necesare pentru intocmirea dosarului ce se va preda pentru Cartea Tehnica a constructiei la finalizarea lucrarilor;
-Creeaza sau desfasoara analize cost-beneficiu, sau de alta natura;
-Evalueaza, monitorizeaza, sau asigura conformitatea cu legile, reglementarile, politicile, standardele, sau procedurile;
-Centralizeaza situatiile de lucrari si le prezinta Departamentului Financiar Contabil spre facturare;
-Centralizeaza intreaga documentatie a lucrarii si o preda la finele proiectelui catre beneficiar;
-Raspunde de incasarea in totalitate a contravalorii contractului;
-In eventualitatea litigiilor cu beneficiarul, se implica in masura atributiilor avute pe durata derularii contractului.
-Studii superioare tehnice: Inginer Constructii Industriale si Civile;
-Minim 5 ani experienta in desfasurarea de proiecte de constructii de anvergura;
-Experienta solida in managementul echipei;
-Experienta in dezvoltarea colaborarii cu beneficiarii proiectelor de la faza de preluare lucrare pana la incheierea acesteia;
-Experienta in managementul cotractorilor: alegere, negociere, urmarire indeplinire lucrare, finalizarea lucrarii;
- Engleza - nivel avansat
MONDOJOB, agentie de consultanta, recrutare si plasare a fortei de munca, ofera servicii profesionale si competitive atat clientilor nostri, cat si candidatilor. Profitam de acest prilej pentru a va prezenta oferta noastra de locuri de munca, de care suntem siguri ca va indeplini si chiar depasi asteptarile dumneavoastra.